Popular Posts

Friday 25 November 2016

"ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ" ειναι η προσευχή που Σώζει τον αμαρτωλο.

"Άσε το φως το δικό μου να φωτίσει την Ζωή σου" σου λέει ο Κύριος. Η αγάπη του Χριστούμου γεμίζει την καρδιά
την γεμίζει με γαλήνη,
με γαλήνη και ΧΑΡΑ ! 
Γιατί ποτε δεν θα μ' αφήσει
ούτε θα με εγκαταλείψει,
αλλά μέσα μου θα ζήσει
κάθε μέρα της ζωής !! 
Και ΜΑΖΙ του μια ήμερα
ο ανάξιος εγώ
στον παράδεισο  ΜΑΖΙ του θα ΒΡΕΘΩ,
με τον Κύριο που ΛΑΤΡΕΥΩ
που λατρεύω και ΑΓΑΠΩ !!! 
Φίλε μου ποτε σου δεν θα συγχωρέσεις το εαυτό σου εάν αφήσεις αναπάντητη την προσφορά Σωτηρίας του Χριστού :"ΝΑ ΤΩΡΑ ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΤΥΠΩ, ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΘΑ ΜΠΩ ΜΕΣΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ".ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.(Αποκάλυψη 3:20) «Εγώ είμαι το φως του κόσμου‡ όποιος με ακολουθεί δεν θα πλανιέται στο σκοτάδι, αλλά θα έχει το φως που οδηγεί στη ζωή».Ιησους Χριστος.(Ιωάννης 8;12)

No comments:

Post a Comment