Popular Posts

Sunday 27 November 2016

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΘΑ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ ΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΘΑ ΜΠΕΙΣ

Αν ήμουνα σαν βασιλιάς και είχα εξουσία ποτε δεν θα έδινα στον ανθρωπο ελευθεριά αν θέλει να με τιμήσει, η αν δεν θέλει να αρνηθεί Κυριο και βασιλέα του να με δεχτεί. Και ομως αυτη ακριβως την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ -να τον εμπιστευτουμε και ΣΩΤΗΡΑ μας να τον δεχτουμε, η να μην τον εμπιστευτουμε και αρνηθούμε ΣΩΤΗΡΑ μας να να τον δεχτουμε- ο Παντοδύναμος και Πανταχου παρόν  Βασιλεύς  των Βασιλέων και Κυριος των Κυρίων ΘΕΟΣ ο  ΛΟΓΟΣ (Ιωάννης 1;1-4,Κολοσσαεις 1:15-17, Φιλιππησιους 2;5-7) ο Κυριος Ημών Ιησους Χριστος την εχει δωσει σε καθενα απο εμας.
Μας έδωσε την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ να απαντήσουμε το καλεσμα του:  <<ΝΑ, στέκομαι τώρα στην Πορτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη φωνή μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα θα μπω μεσα ΕΓΩ, και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ»(Αποκάλυψη 3:20) και Σωτήρα μας να τον δεχτουμε, η να αρνηθούμε δικό μας Κυριο και ΣΩΤΗΡΑ να τον δεχτουμε !!
Αυτη ειναι αγαπη, οτι μας ΑΓΑΠΗΣΕ οταν εμείς ημασταν ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΝΕΚΡΟΙ.... και ζούσαμε σύμφωνα με τις σαρκικές μας επιθυμίες ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ τις ΥΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ της ΑΜΑΡΤΩΛΗΣ μας ΦΥΣΗΣ !! (Εφεσιους 2;1-3) και για χάρη μας πήγε οικειοθελώς στον σταυρό ΝΑ ΦΟΡΤΩΘΕΙ στο ΣΩΜΑ του τις ΔΙΚΕΣ μας ΑΜΑΡΤΙΕΣ (Α.Πετρου 2;24,Ιωάννης 1;29,3;16) ωστε όποιος τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και προσωπικο ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτει να μην χαθεί, αλλα να εχει ΑΙΩΝΙΑ μαζι του Ζωη !! <<Ο Χριστος ηρθε στους δικούς του, και οι δικοί του ΔΕΝ τον δέχτηκαν. Σ’ όσους όμως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ και πίστεψαν σ’ αυτόν, έδωσε το δικαίωμανα γίνουν παιδιά του Θεού. Αυτοι απ’ το Θεό γεννήθηκαν αυτοί και όχι από γυναίκας αίμα, ούτε από επιθυμία ανθρώπινη ή επιθυμία άντρα.>>(Ιωάννης 1;12-13)"Κύριε Ιησού Χριστέ μου, σου ανοίγω την πόρτα της καρδίας μου και σε Καλωσορίζω ΚΥΡΙΟ της Ζωής μου. Ευλόγησε με , με την παρουσία σου. Μετανοώ που τόσα χρόνια μακριά σου ζούσα, και σου ζητώ απο όλες μου τις αμαρτίες να με συγχωρέσεις και στην καρδιά μου για πάντα να μένεις. Σ' ευχαριστώ
Είναι η προσευχή που την ΖΕΣΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΙΩΝΙΑ με τον Χριστό κοινωνία θα εξασφαλίσει !!!!


Αγαπητέ μου αδελφέ το άνοιγμα η Οχι της καρδιάς σου στον ΧΡΙΣΤΟ  και ΤΙΠΟΤΕ αλλο ειναι αυτο που θα καθορισει την ΑΙΩΝΙΑ σου Διαμονή αν θα εισαι μετα Θανατον στη ΠΑΡΟΥΣΙΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ να ΖΕΙΣ στην ΔΟΞΑ της ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗΣ παρουσιας του η στην σιχαμερή απαίσια κατάμαυρη τοποθεσία φωτιάς και αιωνιου 
Δυστυχίας

No comments:

Post a Comment