Popular Posts

Wednesday 23 November 2016

ΟΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΟΥ ΜΙΛΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΓΝΟΕΙΣ

Φίλε μου δυο πράγματα απο την καρδία μου θέλω να σου πω.Πρώτον, οταν δεν μπορείς τον Χριστο σωτήρα σου να τον δεχτείς, μην τον αγνοείς γιατι ειναι ο μόνος που σ'αγάπησε τόσο πολύ ώστε για σένα εγινε το εξιλαστήριο θυσιασμα για να φορτωθεί πάνω του την δική σου αμαρτία. (Ιωάννης 3;16,Ρωμαίους 3:23-26,Α.Πέτρου 2;24) Δεύτερον, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΝΟΕΙ. Μα ειναι δυνατόν τον Χριστό Σωτήρα μου να τον δεχτω και να τον αγνοώ; Ναι, φίλε μου τον Χριστο αγνοώ, οταν τον λογο του δεν μελετώ. Γιατι ο Χριστος ειναι αυτος που εχει λογια Αιωνίου Ζωης. << Σε ποιον να πάμε; Εσυ εχεις ΛΟΓΙΑ που ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ>> (Ιωάννης 6;68) ειναι η απάντησης του Απόστολου Πέτρου στον Χριστο οταν ειπε στους μαθητές του << Μήπως θέλετε και εσείς να φύγετε;>(Ιωάννης 6:67) Φίλε μου μελετώντας τα λογια του Χριστού η ψυχή σου και το Πνεύμα σου θα δροσιστεί, γιατι τα ΛΟΓΙΑ του Χριστου ειναι ΠΝΕΥΜΑ και ειναι ΖΩΗ,( Ιωαννης 6;63) ειναι αυτα που δροσίζουν την διψασμένη και βαριά φορτωμένη ψυχή που ζητά απαντήσεις απο τον ΘΕΟ για να στερεωθεί. Ναι, φίλε μου, απο τον λόγο του Χριστού μην τον αγνοείς, αλλα μελετά τον βράδυ και πρωί, γιατι μέσα απο τα λογια του θα βρεις την απάντηση που γυρεύεις, και η ψυχη σου και το Πνεύμα σου θα ΣΤΕΡΕΩΘΟΥΝ . << ΑΝ ΔΙΨΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΣΕ ΜΕΝΑ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΝΕΙ. ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΕΙ Η ΓΡΑΦΗ, ΠΟΤΑΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΟΥ ΝΕΡΟΥ ΘΑ ΞΕΧΥΘΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΕ ΜΕΝΑ>>(Ιωαννης 7;37) και Αιώνια ζωη θα λάβεις οταν απο τον Χριστό ΕΞΑΡΤΗΘΕΙΣ και ΣΩΤΗΡΑ σου δεχτείς, και η ΨΥΧΗ σου θα ΔΡΟΣΙΣΤΕΙ οταν τα λογια του τα μελετάς, και στην καρδιά σου τα φυλας !

No comments:

Post a Comment