Popular Posts

Friday 11 November 2016

NΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΙ ΕΧΩ ΤΙΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ (ΙΗΣΟΥΣ. ΧΡΙΣΤΟΣ) Αποκάλυψη 22:12

"Εγώ είμαι το Άλφα και το Ωμέγα, ο πρώτος και ο έσχατος, η αρχή και το τέλος". Μακάριοι όσοι ΤΗΡΟΥΝ τις ΕΝΤΟΛΕΣ του,(Αποκάλυψη 22:12-13) "ΝΑ ΤΩΡΑ ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΤΥΠΩ, ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΘΑ ΜΠΩ ΜΕΣΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ".ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.(Αποκάλυψη 3:20)Φίλε μου ο Ιησούς Χριστός είναι ο ΝΥΜΦΙΟΣ και μακάριοι οι καλεσμένοι που εκτίμησαν την Γαμήλια Πρόσκληση (Ματθαίος 22:1-14) και άνοιξαν την καρδιά τους στον Χριστό.( Αποκάλυψη 3;20) Φίλε εσυ που αγαπάς τον Θεό και τον Χριστό γιατί δεν ανοίγεις την καρδιά σου στον Χριστό, ώστε στην Γαμήλιο τελετή (Αποκάλυψη 19;9) με τον Σωτήρα σου Χριστό στην Ανάσταση να βρεθείς ; "Δεν μπορώ τον Χριστό σωτήρα μου να τον δεχτώ, αφού δεν τον αγαπώ" είναι η αιτία της άρνησης εκείνου που δεν απαντά στο κάλεσμα του Χρίστου,(Αποκάλυψη 3;20) γιατι αν τον αγαπούσε μετά χαράς θα άνοιγε την καρδιά του προσωπικό σωτήρα του να τον δεχτεί ! Όπως εδώ στην γη ειναι φυσιολογικό να μην θέλεις να συζευγθεις με αυτόν η αυτήν που δεν αγαπάς, για τον ιδιο λόγο για ΕΛΕΙΨΗ ΑΓΑΠΗΣ και τον Χριστό ΣΩΤΗΡΑ σου δεν θα τον δεχτείς!Θέλεις θάρρος τον Χριστό Σωτήρα σου να τον δεχτείς αλλά σίγουρα λιγότερο θάρρος απο να συνάψεις ενα γάμο που πιθανός να μην κρατήσει, η πρώτη φλόγα να σβήσει, και με πόνο να σε ποτίσει. Ο Χριστός ομως υπόσχεται οτι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ : <<Είναι απόλυτα αληθινή η διακήρυξη: «Μαζί με το Χριστό αν πεθάναμε, μαζί του και θα ζήσουμε. Αν υπομένουμε, μαζί του και θα βασιλέψουμε. Αν τον αρνηθούμε, κι εκείνος θα μας αρνηθεί> Αν απιστούμε, ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΕΝΕΙ ΠΙΣΤΟΣ , ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ΑΠΑΡΝΗΘΕΙ τον ΕΑΥΤΟ του».(Β. Τιμοθεου 2;11)
Φίλε μου, δεν θα είσαι ποτε ο ίδιος απο την στιγμή που τον Χριστο Σωτήρα σου δεχτείς και απο το Αγιο Πνεύμα ΒΑΠΤΙΣΤΕΙΣ και ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ θα είσαι ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΜΑ( B.Κορίνθιους 5;17-18) και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ !! (Εβραιους 13:5) " Κύριε Ιησού Χριστέ μου ΣΥΓΧΩΡΑ με που τόσα χρόνια μακριά σου ζούσα, που δεν σε αγαπούσα, συγνώμη σου ζητώ, και σε παρακαλώ Έλα κοντά μου ΖΕΣΤΑΝΕ μου την καρδιά, κανε την να σ' αγαπήσει και για σένα να ζήσει.ΣΕ θέλω στη Ζωή μου Κύριέ μου." Είναι η προσευχή που αν εκφράζει την καρδιά σου ο Κύριος θα την απαντήσει και την παρουσία του στην Ζωή σου θα σου χαρίσει !!

No comments:

Post a Comment