Popular Posts

Friday 8 April 2016

ΑΡΧΗ ΣΟΦΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ, Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

Κανένας θνητός δεν έχει εγγύηση στην  Ζωή. Ο Απόστολος Πέτρος μας  λέει οτι κάθε άνθρωπος ειναι σαν το χορτάρι κι ολη η ανθρώπινη δόξα σαν το λουλούδι του χορταριού. Το χορταρι ξεράθηκε και το λουλούδι του έπεσε. Μα ο λόγος του Κυρίου παραμένει αιώνια! (Α.Πέτρου 1:24, Ψαλμοί 103:15-16) Αιώνια  μετά θάνατον  ζει η άφθαρτη ψυχή η στον Παράδεισο στην Ευλογία του, η στον τόπο των βασάνων ζουν οι ψυχές όλων αυτών  που εν Ζωή δεν καταδέχτηκαν τον Χριστό Σωτήρα τους να τον δεχτούν ! 

Φίλε, αν πεισματικά  τον Χριστό και τα λόγια του αψηφάς ποτε δεν θα υπάρξει για σένα άλλη ευκαιρία απο την σημερινή τον Χριστό σωτήρα σου να τον δεχτείς. 
Κανείς δεν έχει στερεά κόλλα στην Ζωή, και ο ακαριαίος και ξαφνικός θάνατος δεν είναι κατι το άγνωστο ούτε το ασυνήθιστο, σαν το λουλούδι του αγρού, ετσι  κι' ο καθένας από εμας σε κλάσμα δευτερολέπτων μπορεί για πάντα να αποκοπεί !! 
Μακάριος  ειναι αυτός που σήμερα με τον Θεο μέσω του Χριστού -που ήρθε να φορτωθεί πάνω του τις δικές μας αμαρτίες- εχει συμφιλιωθεί. Αιώνια ομως απο την Παρουσία του Πατρός και του Γιου θα αποκλιστεί καθε  ασεβής που εν ζωή αρνιόταν τον Χριστό προσωπικό σωτήρα του να τον δεχτεί !! 

Φίλε στον παράδεισο μόνο απο την ΣΤΕΝΗ ΟΔΟ, μόνο μέσω του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ μπορείς να μπεις,( Ματθαίος 7;14,Ιωάννης 14:6)  μην αφήσεις για το αύριο την Πρόσφορα ΣΩΤΗΡΙΑΣ του Χριστού «Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα  *δειπνίσουμε* μαζί !!» (Αποκάλυψη 3;20) γιατί το αύριο δεν σου ανήκει, άλλα μόνο το σήμερα !!
"Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που ολα τα χρόνια της ζωής μου  μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ' όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου." Είναι η προσευχή που αν εκφράζει την καρδιά σου ο Χριστός θα την απαντήσει και με  τ' Άγιο του Πνεύμα θα σε βαπτίσει και ποτε δεν θα χαθείς αλλά στην βασιλεία του μετά θάνατο θα βρεθείς. Αμην !!! 
Μεγάλη θα είναι η ΧΑΡΑ σου !!!

No comments:

Post a Comment