Popular Posts

Thursday 21 April 2016

ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΕΓΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΘΕΟΣ


«ΣΤΗΝ αρχή ήταν ο Λόγος, και ο Λόγος ήταν προς τον Θεό, και ΘΕΟΣ ΗΤΑΝ ο Λόγος.Αυτός ήταν στην αρχή προς τον Θεό. ΟΛΑ έγιναν ΔΙΑΜΕΣΟΥ αυτου (του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ)· και χωρίς ΑΥΤΟΝ δεν έγινε ούτε ένα το οποίο έχει γίνει.»(Ιωαννης 1:1-3)

 Εκτός και αν υποχωρήσεις και τολμήσεις την καρδία σου στον Χριστό ν`ανοίξεις και ΣΩΤΗΡΑ σου τον ΔΕΧΤΕΙΣ στην κόλαση θα καταλήξεις. Μην ξεχνάς οτι ο ΘΕΟΣ παραχώρησε ΟΛΟ το δικαίωμα να ΚΡΙΝΕΙ στο Γιο,για να ΤΙΜΟΥΝ όλοι τον Γιο όπως τιμούν τον Πάτερα. Όποιος ΔΕΝ ΤΙΜΑΕΙ τον Χριστό, ΔΕΝ τιμαει και τον Πάτερα που τον έστειλε.(Ιωαννης 5:22-23)Φίλε μου στην Ανθρώπινη ιστορία δεν υπήρξε ποτε στιγμή που ο Ιησούς Χριστός δεν υπήρξε με τον Πατέρα, (Εβραιους 7:3) στην δημιουργία του κόσμου ήταν εκει « Τα παντα Εκεινος τα δημιούργησε και ΜΕΣΩ του ΧΡΙΣΤΟΥ Δημιουργήθηκαν τα ΠΑΝΤΑ, όσα είναι στους Ουρανούς και όσα ειναι στη Γη, τα ορατά και τα αόρατα, ειτε Θρονοι ειναι είτε Κυριοτητες είτε Αρχές ειτε Εξουσίες .Τα ΠΑΝΤΑ μεσω του Χριστου και γι`αυτον εχουν ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ. (Κολοσσαεις 1:16) Και πριν την δημιουργία του κόσμου ως προαιώνιος Λόγος ητο Παντοτε με τον ΠΑΤΕΡΑ γιατί Απατωρ, Αμητορ χωρις ΑΡΧΗ και Χωρις τελος ηταν Ο ΧΡΙΣΤΟΣ (Εβραίους 7:3)

 Χωρίς αρχή και Χωρις τέλος ηταν και ειναι ο ΧΡΙΣΤΟΣ αφου εινα το ΑΛΦΑ και το Ωμεγα , ο ΩΝ, ο ΗΝ, και Ο ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ, αυτός που Υπαρχει, που ΥΠΗΡΧΕ ( και δεν υπήρξε ποτε στιγμή που ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ) και αυτός που είναι να ΕΡΘΕΙ.(Αποκαλυψη 1:8)Φιλε μου το ΣΥΜΠΑΝ ολο με τα τρισεκατομμύρια των πλανητών και αστεριών είναι το δημιούργημα των χεριών του, τα ΠΑΝΤΑ μεσω αυτου και για ΧΑΡΗ του Εχουν Διμιουργηθει (Κολοσσαεις 1:16), και αν τον Χριστο ΣΩΤΗΡΑ σου δεν τον ΔΕΧΤΕΙΣ στον Παράδεισο ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ, αλλά Μόνο αν ειλικρινά μετανοήσεις , Συγχώρεση του Ζητήσεις που τόσα χρόνια το κάλεσμα του είχες αγνοήσει.(Αποκαλυψη3:20)

 ¨ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΣΕ ΜΕΝΑ¨είναι η προσευχή που ο Χριστός θα απαντήσει και στην Σωτηρια θα οδηγήσει εκείνον που με ειλικρινή καρδία το Ζητήσει.Το τραγουδι του διαβολου ειναι :¨Οποιος τον Χριστο Σωτηρα του ΔΕΝ τον ΔΕΧΤΕΙ δικός μου θα παραμείνει.¨Φιλε ολος ο κοσμος που τον Χριστο προσωπικό Σωτήρα του δεν τον έχει ΔΕΧΤΕΙ είναι κατω απο την ΕΞΟΥΣΙΑ του ΣΚΟΤΟΥΣ του Διαβόλου (Β.κορινθιους 4:4) και Μονό ο Χριστός ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ και ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ απο την εξουσία του Σκότους στο ΘΑΥΜΑΣΤΟ του ΦΩΣ τον καθένα που ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ. (Κολοσσαεις 1:13)

No comments:

Post a Comment