Popular Posts

Wednesday 6 April 2016

ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΝΗΚΩ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΤΑΤΕΘΩ, ΕΙΚΟΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΦΙΛΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ

 Δεν θα παρασυρθρω απο αμφιβολία η αμφισβήτηση, αλλα θα παραμείνω με τον Κύριο ολες τις ημέρες της ζωής μου, ειναι  το λάβαρο της πίστης μου, και καμία δύναμης στον κόσμο δεν θα με μετατοπίσει απο την Πίστη μου στον ΣΩΤΗΡΑ  μου Ιησού Χριστό.
"Δεν μπορώ άλλο χωρίς τον Χριστό στην καρδιά μου να ζω, επιθυμώ μ'ολη μου την  καρδιά τον Χριστό Σωτήρα μου να τον δεχτώ, και γι' αυτό Χριστέ μου σου ζητώ "Ελα στην καρδια μου και μείνε μαζι μου ολες τις ήμερες της Ζωής μου.Είμαι δικος σου." Είναι η προσευχή που ο Χριστός θα απαντήσει και με την παρουσία του θα σε τιμήσει, και ποτέ δεν θα σ' αφήσει ούτε θα σ' εγκαταλείψει.(Εβραίους 13:5) 
Ποτέ μου δεν θα υποχωρήσω σε πίεση την εικόνα του να φιλήσω, γιατι στον Χριστό μου εχω δοθεί και τ' Άγιο Πνεύμα του μέσα μου κατοικεί. 

Στυλιανός Φελλας. 
Ποτέ μου εικόνα δεν θα φιλήσω, αλλά τον Χριστό μου μ' ολη μου την καρδιά θα τον τιμήσω. 
Την γυναίκα μου την αγαπώ, στα χείλη της την φιλώ, την φωτογραφία της δεν την φιλώ. 
Τον Κύριο μου που αγαπώ και που μέσα μου τ' Άγιο Πνεύμα του κατοικεί και καθε μέρα μου δροσίζει την ψυχή και με αναζωογονεί ποτε δεν θα τον υποτιμήσω την εικόνα του, το άψυχο χαρτί να φιλήσω εκείνου που ΖΕΙ στην καρδία μου και είναι η ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ μου ; 
Ποτέ μου εικόνα δεν θα φιλήσω. 
Γιατί την εικόνα να φιλήσω εκείνου που ΖΕΙ μέσα στην καρδιά μου, που με ελέγχει, με προστατεύει και με καθοδηγεί και ποτε δεν θα μ' αφήσει ουτε θα μ' εγκαταλείψει

Φίλοι μου αυτός είναι ο Λόγος του Κυρίου για τα γνήσια πιστά του παιδιά, που προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ τους τον έχουν δεχτεί: 
«Ποτε δεν θα σ' αφήσω ουτε θα σ' εγκαταλείψω»(Εβραίους 13:5) 
«Αν με αγαπάει κάποιος, θα εφαρμόσει τον λόγο μου, και ο Πατέρας μου θα τον ΑΓΑΠΗΣΕΙ, και ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ σ' αυτόν και ΘΑ ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ του!»
«Όσοι δε εδέχθησαν αυτόν, εις αυτούς έδωκε εξουσίαν να γείνωσι τέκνα Θεού, εις τους πιστεύοντας εις το όνομα αυτού.»( Ιωάννη 1:12-13) 
Εύχομαι τον Χριστό ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτείς και από τ' Αγιο Πνεύμα του και εσυ να βαπτιστείς και την βεβαίωση οτι ο Χριστός είναι μαζί σου και ποτε δεν θα σ'εγκαταλείψει να την έχεις στην καρδία σου. Αμην!

No comments:

Post a Comment