Popular Posts

Wednesday 27 April 2016

ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ

ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΕΘΡΟ ΠΑΝΤΑ ΤΟ 'ΕΓΩ'ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΤΩΣΗ (ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ 16:18)
Φιλοι μου μονο με υπακοή στον Χριστο και στα λόγια του στην βασιλεία του θα μπούμε.Μην εισαι υπεροπτικός, μην εξαπατάς τον εαυτό σου και νομίζεις οτι μέσω άλλων, χωρις απο τον Χριστο με μετάνοια και συντριβή συγχώρεση να ζητήσεις στην Βασιλεία του θα μπεις.
Κανένας δύσπιστος, η δογματικά περήφανος, στην Βασίλεια του Σωτήρα μας Χριστού δεν θα μπει, παρα μονο ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ που ...σαν μικρο παιδί του ανοίξει την καρδια του και σωτήρα του τον δεχτεί : Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα δειπνίσουμε μαζί !!(Αποκάλυψη 3;20)
Παρα μονο ο ΥΠΑΚΟΥΟΣ που ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ σ' Αυτόν «Εγώ είμαι η ΠΟΡΤΑ των Προβάτων..Αν κανεις προσφύγει ΣΕ ΜΕΝΑ ως είσοδο , θα ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρισκει βοσκη» (Ιωαννης 10:9)
Φίλε μου και αν περάσεις κάτω απο τον επιτάφιο δεν θα σωθείς, ουτε στην βασιλεία του Χριστού θα μπεις οσο δεν καταδέχεσαι τον Χριστό, τον Αμνό του Θεού που φορτώθηκε στον σταυρό την αμαρτία του κόσμου(Ιωαννης 1:29,Α.Πετρου 2:24) με Πίστη και συντριβή να του ανοίξεις την καρδιά σου και σωτήρα σου και απο Αυτον να εξαρτηθεις.
Φιλε μου, το κατώφλι της σωτηρίας ειναι στον Χριστό μ'ολη μας την καρδιά να του δωθουμε.
Χωρίς υπακοή στον Χριστό που μας καλεί στον ιδιο να τρέξουμε, να έρθουμε ΑΝΑΠΑΥΣΗ και ΔΡΟΣΙΑ ΨΥΧΗΣ να ΒΡΟΥΜΕ «Όποιος διψάει, να 'ρθεί σ' εμένα και να πιει. Μέσα από κείνον που πιστεύει σ' εμένα, καθώς λέει η Γραφή, ποτάμια ζωντανό νερό θα τρέξουν».(Ιωαννης 7:37-38) μακρια του θα αποκλειστούμε.

«Εγώ είμαι η οδός, και η Αλήθεια και η Ζωή. Κανείς δεν έρχεται στον Πατέρα παρα μονάχα αν περάσει από μένα!»(Ιωαν 14:6)
ΦΙΛΕ μου με ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ
"KΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΕ με τον αμαρτωλό. Μετανοώ που τόσα χρόνια μακριά σου ζούσα, τώρα σου ΑΝΟΙΓΩ την Καρδιά μου και σε παρακαλώ ΕΛΑ και ΜΕΙΝΕ ΜΑΖΙ μου ολες τις ημέρες της Ζωής μου" Είναι η προσευχή που σώζει τον αμαρτωλό!!!

No comments:

Post a Comment