Popular Posts

Monday 11 April 2016

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΤΥΧΑΙΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ

Δεν θα ειμαι εκεί, αλλα θα αγωνιστώ για σένα, θα σε ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΏ, λέει ο Κύριος σ' αυτόν που με θάρρος υπερασπίστηκε την αλήθεια, που δεν φοβήθηκε τι οι άλλοι θα πουν, και ποιες ενδεχομένως να ειναι οι επιπτώσεις αυτών που είπε.
Ναι αδέλφια μου τι ειναι ο άνθρωπος που ο Κυριος τον σκέφτεται είναι η εμπροσθοφυλακή, και η οπισθοφυλακή του, που γίνεται το ΦΡΟΥΡΙΟ του και η ΑΣΠΙΔΑ του.
Και ο Κυριος λεει σε κάθε γνήσιο πιστό "Eγω σε κάλεσα, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Σ'ΑΦΗΣΩ ΟΥΤΕ ΘΑ Σ'ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ" (Εβραίους 13:5) και γι'αυτο κάθε πιστό παιδί του Κυρίου μπορεί να λέει «Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΒΟΗΘΟΣ ΜΟΥ - ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΜΟΥ- ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΒΗΘΩ! ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ;» (Εβραιους 13:6)

Αδελφε μου, για τους γενναίους, τα γνήσια πιστα του παιδιά του Κυρίου ειναι αυτά τα λόγια «Μακάριοι ειστε οταν σας προσβάλλουν και σας κατατρέξουν και πουν ψευδόμενοι, καθε είδους κακόβουλο λόγο εναντίον σας, επειδή είστε δικοί μου. Να χαίρεστε και να αγάλλεστε, γιατι θα είναι ΠΟΛΥΣ ο ΜΙΣΘΟΣ σας στους ΟΥΡΑΝΟΥΣ»(Ματθαίος 5;13-14) και σ' εσενα που τυχαίως αγωνιστικές για τον Κύριο και ανησυχείς για τις επιπτώσεις του τολμήματος σου ο Λόγος του ει-ναι " Δεν θα είμαι εκεί, αλλά ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΘΩ για σένα, ΘΑ ΣΕ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ"

Αδελφέ μου, ο Κύριος που σ' αγαπά θα ειναι Πάντα στο πλευρό σου προστάτης σου και σύντροφος σου. Μακάρι πάντα να τον υπακούμε, και με θάρρος για την αγαπη μας για τον Χριστο με καθε γνήσιο αδελφό ασχέτως δόγματος στο πλάι του να σταθούμε !! Αμην.
Μεγάλη θα ειναι η ανταμοιβή μας και θα ακούσουμε "Eυγε, δούλε αγαθέ και πιστέ, στα λίγα στάθηκες πιστός, πάνω σε πολλα θα σε ορίσω υπεύθυνο. Μπες στην χαρά του Κυρίου σου."(Mατθαιος 25:21)

No comments:

Post a Comment