Popular Posts

Sunday 24 April 2016

ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΩ ΣΑΝ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩ. (ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ)Αποκάλυψη 3:19

Οταν ο Κύριος αγαπά τα παιδιά του τα ταλαιπωρεί και τα τυραννά
γιατί δεν θέλει να αποτύχουν και να καταστραφούν,
αλλά να νικήσουν και στην ευλογία του να μπουν !!!
Ο λόγος του Θεού στερεώνει την ψυχή, τις δίνει θεμέλιο για να σταθεί. Ο κάθε καλός αθλητής εχει προσωπικό γυμναστή, και του επιβάλει ένα σκληρό εξοντωτικό πρόγραμμα για να τον βοηθήσει τις αδυναμίες του να υπερβεί ώστε να νικήσει όταν αγωνιστεί.
Την ίδια εξοντωτική γύμναση για το καλό μας προγραμματίζει ο Χριστός  γι' αυτους που τον αγαπούν, θέλει να βελτιωθούν «Όποιον ΑΓΑΠΑ ο Κύριος τον διαπαιδαγωγεί και μαστιγώνει τον καθένα που ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ως γιο του»(Εβραίους 12:6, Αποκάλυψη 3:19)
Φίλε μου μην εξισώνεις την δυστυχία του ασεβή που επιφέρει στον εαυτό του, με την σκληρή και προς ΩΦΕΛΕΙΑ  ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ που ο Κύριος έχει σχεδιάσει για το πιστό του το παιδί !
Ο Απόστολος Παύλος λέει σ' εσένα που εισαι Πιστός και ταλαιπωρείσαι και τυραννιέσαι « Οταν ΔΕΧΕΣΤΕ με ΥΠΟΜΟΝΗ τη ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ, ο Θεός σας ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ σαν Γιους του. Γιατι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ποιον γιο δεν διαπαιδαγωγεί ο Πατερας του; Αν λοιπόν ΜΕΝΕΤΕ ΧΩΡΙΣ  τη ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ στην όποια εχουν υποβληθεί όλοι, τοτε είστε νόθοι και Οχι γνήσιοι γιοι !»(Εβραίους 12:7-8)
Αλληλούια, είμαι γεμάτος χαρά γιατι παρόλο που απο το 1988  μ' έσωσε ο Χριστός, παρόλο που πολλά κουσούρια καθάρισε απο την Ζωή μου, τώρα παραπάνω από ποτε έχω την βεβαιότητα οτι το Πρόγραμμα διαπαιδαγωγήσεως που μου έχει θα αποδώσει καλούς καρπούς, το ΑΣΠΑΖΟΜΑΙ με ΧΑΡΑ, γιατί μέσα απο αυτό θα με κάνει ποιο χρήσιμο Πιστό, τα αδέλφια μου να υπηρετήσω και ωφέλιμος να γινω. Αμην!
Η Αγάπη του Χριστού
εις τον ίδιο μας καλεί
Σ' Αυτόν να στηριχτούμε
στην ευλογία του να μπούμε.
Φίλε μου στηρίξου  μ' ολη σου την καρδιά στον Χριστό, και στην ευλογία του θα μπεις, και θα σε γυμνάσει και θα σε κάνει να είσαι ΧΑΡΟΠΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ, και στο τέλος της Ζωής σου στον Παράδεισο θα μπεις. Αμήν!!

Αν σήμερα και εσύ του ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΚΑΡΔΙΑ σου  και μ'ολο σου το είναι του ΔΟΘΕΙΣ και απ' Αυτον ΕΞΑΡΤΗΘΕΙΣ. !!!! Μεγάλη θα ειναι η ΧΑΡΑ σου και στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ θα μπεις, αφού εν Ζωή απο τον Κύριο Ιησού Χριστό και εσυ διαπαιδαγωγηθείς !!

No comments:

Post a Comment