Popular Posts

Monday 18 April 2016

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ

Πράγματι, ο Θεός μας αγάπησε τόσο πολύ, ώστε παρέδωσε στο θάνατο το μονογενή του Υιό, για να μη χαθεί όποιος πιστεύει σ' αυτόν αλλά να έχει ζωή αιώνια.(Ιωάννης 3:16) αλλα αυτο δεν συναινεί οτι τώρα κάθε αδιάφορος φαινομενικά Χριστιανός που αρνείται ν' ανοίξει την καρδία του στον Χριστό και σωτήρα του να τον δεχτεί στην ευλογιά του Πατρός θα μπει. 

Γιατί ο Θεός δεν  κοιτάζει την ταυτότητα του αμαρτωλού άλλα  ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ τους ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥΣ και ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ της ΚΑΡΔΙΑΣ(Εβραιους 4:12) κοιτάζει αν ο αμαρτωλός εχει  ανοίξει την καρδία του στον Γιο του τον αγαπητό και προσωπικό του Σωτήρα τον εχει δεχτεί,( Αποκάλυψη 3;20,Ιωαννης 1;12-13)  δηλαδή αν με την καρδιά του  του εχει δοθεί και θέλει να τον ακολουθεί η απλώς ειναι ονομαστικά και μόνο Χριστιανός. 
Γιατί Χριστιανός δεν είναι ο καθένας που του λέει "Κύριε Ελέησον, Κύριε Ελέησον" αλλα σε απόσταση τον κρατά, αλλα μόνο αυτός που τον αγαπά και τον τιμά και δεν διστάζει στον  ίδιο  να προσφύγει για να σωθεί ( Ματθαιος 11:28,Ιωαννης 10:9) και να του ανοίξει διαπλατα την καρδία"Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα  *δειπνίσουμε* μαζί !!(Αποκάλυψη 3;20) 

«Αν διψάει κάποιος,  Σ' ΕΜΕΝΑ να ΕΡΧΕΤΑΙ και να ΠΙΝΕΙ. Όπως το λέει η γραφή, ποτάμια ΖΩΝΤΑΝΟΥ ΝΕΡΟΥ ΘΑ ΞΕΧΥΘΟΥΝ μέσα απο εκείνον που ΠΙΣΤΕΥΕΙ σ'έμενα»(ιωαν 7:37,4;13-14) ειναι η αξιόπιστη υπόσχεσης του Χριστού, οτι αν στον ίδιο έρθεις απο τ'Αγιο Πνεύμα του θα βαπτιστείς και στην Αιώνια ζωή θα μπεις. Αμην!! 
   
"Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που ολα τα χρόνια της Ζώης μου  μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου." Είναι η προσευχή που αν ειλικρινής ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό !!

No comments:

Post a Comment