Popular Posts

Sunday 10 April 2016

AN ME ZHΤΗΣΕΤΕ ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙΤΕ, ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΜΕ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΜΕ ΟΛΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ (Ιερεμιας 29:13)

Τι λέει ο αναλλοίωτος λόγος του Κυριου για τα σημερινό μας χάλια
« Κοιτάξτε σε ποιο σημείο εχετε φτάσει .Σπερνετε πολλά μα συγκεντρωνετε λογα. τρωτε αλλα δεν χορταίνεται. Πίνετε μα δεν ευχαριστιεστε. Ντυνεστε αλλα δεν ζεσταίνεστε, και του εργάτη ο μισθος μπαίνει σε τρύπια τσεπη !!» (Αγγαίος 1:5-6)
Μήπως η κατάστασης στη Ελλάδα μας ειναι καλύτερη απο την μιζέρια που αντιμετώπιζε ο λαος Ισραηλ 500 χρονια προ Χριστού?
Η αίτια που φτάσαμε στα χάλια που φτάσαμε ειναι οτι βολευτήκαμε να ειμαστε Χριστιανοί της ταυτότητας και ΟΧΙ χριστιανοί στην ΟΥΣΙΑ.
Πιστέψαμε και οι περισσότεροι ακόμα και σήμερα πιστεύουν οτι ΧΩΡΙΣ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ=ΚΟΙΝΩΝΙΑ με τον Χριστο θα ευημερήσουν και ίσως και στον παράδεισο θα μπουν.
Μα δεν ειναι ετσι ΧΩΡΙΣ προσωπικη ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ με τον Χριστο σε ανασφάλεια θα ζεις, και μετά θάνατο μακρια του θα χαθεις όποιος κι'αν εισαι, θεολόγος, Ιερέας, βουλευτής η και καταφερτζής αν με ΜΕΤΑΝΟΙΑ κα ΠΙΣΤΗ δεν επιστρεψεις στον Χριστο και ΣΩΤΗΡΑ σου τον δεχτεις ΜΑΚΡΙΑ του θα ΧΑΘΕΙΣ !!
Φίλε το πρώτο βημα για την Σωτηρία ειναι να αναγνωρίσεις οτι εισαι ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ που εχεις αναγκη τον Χριστο.
Το δεύτερο σκαλοπάτι της ΣΩΤΗΡΙΑΣ ειναι να αναγνωρίσεις οτι Η ΚΑΡΔΙΑ σου ειναι AΠΑΤΗΛΗ και ΑΔΙΟΡΘΩΤΗ : «Ανεξερεύνητα ειναι τα βαθη της ανθρώπινης καρδιάς ! Ειναι τοσο απατηλή και αδιόρθωτη, Ποιος μπορει να τη γνωρισει σε βαθος ; Εγω ο Κυριος εξερευνώ τα βαθη της καρδιας, γνωριζω τις πιο μυχιες επιθυμιες του ανθρωπου, για να ανταποδώσω στον καθενα αναλογα με τη ζωη του !!» (Ιρεμιας 17;9-10)
Φιλε μου μονο Ο ΧΡΙΣΤΟΣ χαρη στην αιματηρή του ΘΥΣΙΑ μπορει να μας καθαρίσει απο την αμαρτια.(Ιωαννης1:29,Α.Ιωαννου 1:7)
Τρέξε στον Χριστο, επικαλέσου τον Χριστο και θα σε δεχτει σαν τον Δαβιδ φώναξε και ζητησε του να σε πλύνει απο την αμαρτια σου:
«Σπλαχνίσου με, Θεέ, μες στην αγάπη σου·
με στην αμέτρητη ευσπλαχνία σου
συγχώρησε τα ανομήματά μου.
Πλύνε με ολόκληροναπ’ την παράβασή μου,
από την αμαρτία μου καθάρισέ με.
Το ξέρω εγώ καλά το κρίμα μου,
το σφάλμα μου αδιάκοπα είναι
στα μάτια μου μπροστά.
Σ’ εσένα, προπαντός αμάρτησα,
κι ό,τι κακό ενώπιόν σου, το έκανα·
έτσι θα είσαι δίκαιος στην απόφασή σου
και άψογος στην κρίση σου.
Δες ότι μες στην αμαρτία γεννήθηκα·
στην ανομία ζω από την πρώτη στιγμή της ύπαρξής μου.
Γιατί εσύ αγαπάς την αλήθεια που δε φαίνεται,
και τη σοφία σου μυστικά μού τη μαθαίνεις.
Καθάρισέ με με ύσσωπο
κι οι αμαρτίες μου θα εξαλειφθούν·
πλύνε με,κι απ’ το χιόνιλευκότερος θα γίνω.
Τον ήχο άσε ν’ ακούσω
απ’ τη γιορτή κι απ’ τη χαρά·
δώσε ν’ αναγαλλιάσει
η ταλαιπωρημένη μου ύπαρξη.
Τις ΑΜΑΡΤΙΕΣ μου ΠΑΡΑΒΛΕΨΕ·
κι ΕΞΑΛΕΙΨΕ ΟΛΕΣ όλες ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ παραβάσεις μου.
ΦΤΙΑΞΕ μου, Θεέ, μια ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΡΔΙΑ·
και ΝΕΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΤΑΘΕΡΟ
ΕΝΤΟΣ μου ΒΑΛΕ !!
Μη μ’ αποδιώξεις μακριά σου·»(Ψαλμος 51:3-13)

Ειναι η προσευχη που αν ΕΚΦΡΑΖΕΙ την ΜΕΤΑΝΟΙΑ της δικής σου καρδιας ο σπλαχνικός Χριστος θα απαντησει και με τ' Αγιο πνεύμα του θα σε σφραγίσει. Αμην!!

No comments:

Post a Comment