Popular Posts

Tuesday 19 April 2016

ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΔΕΧΤΗΚΕΣ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ, ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΕ ΤΙΜΑΣ

"Όταν σ' άλλους τρέχεις βοήθεια να ζητάς αντι σ' εμένα που  σταυρώθηκα για σένα μήπως έτσι με τιμάς ; "Όταν όλες τις εικόνες φιλάς και χάρη απο όλους αντι από μένα ζητάς, μήπως ετσι με τιμάς ; λέει ο Κύριος. 

"Όταν προσπαθείς μέσω άλλων να αναδειχτείς αντί απο εμένα να εξαρτηθείς, μήπως ετσι δεν με υποτιμάς ;
"Όταν μου ανάβεις κερί, αλλά αρνείσαι να μου ανοίξεις την καρδία σου, μήπως ετσι δεν με προσβάλλεις και υποτιμάς ;
Όταν επιμένεις τον λόγο μου "Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα  *δειπνίσουμε* μαζί !!(Αποκάλυψη 3;20) να αψηφάς και την καρδιά σου κλειστή να την κρατάς, μήπως έτσι δεν με υποτιμάς" ;
Φίλε, όταν τον Χριστό και την προσφορά Σωτηρίας του αψηφάς, δεν υποτιμάς μόνο τον Χριστό αλλά και τον Πατέρα που τον έστειλε γιατί ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΙΜΑΕΙ ΤΟΝ ΓΙΟ ΔΕΝ ΤΙΜΑΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΈΣΤΕΙΛΕ. (Ιωάννης 5:23)

Φίλε, δεν θα είσαι ΠΟΤΕ πια ο ίδιος από την στιγμή που ανοίξεις την καρδία σου στον Χριστό, απο όλες σου τις αμαρτίες θα συγχωρεθείς, και από τ' Άγιο του Πνεύμα θα γεννηθείς ξανά.
Ο Κύριος λεει στον νεαρό που επιθυμεί στην ΣΩΤΗΡΙΑ του να μπει, λόγο της ΑΚΑΤΑΔΕΞΙΑΣ του -επειδή αρνείται να του ανοίξει την καρδιά του- δεν θα μπει.
Φίλε, δεν θα είσαι λιγότερο Έλληνας όταν ανοίξεις την καρδιά σου στον Χριστό, και στην Ευλογία του Πατρός και του Γιου θα μπεις, και απ' το Αγιο Πνεύμα του βαπτισθείς. Αμήν! 

No comments:

Post a Comment