Popular Posts

Sunday 7 June 2015

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ Σ' ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ

Φίλε μου ο καθένας που αμαρτάνει  είναι ΔΟΥΛΟΣ της ΑΜΑΡΤΙΑΣ και ο δούλος ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ στο ΣΠΙΤΙ< στην Ευλογία του Πατρός> μόνιμα, αλλά μόνο ο Γιος και όποιον Ελευθερώσει : "Αν λοιπόν σας ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ο ΓΙΟΣ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ"  (Ιωαν 8:34-36) 

Κανένας ασυγχώρητος αμαρτωλός στο *ΣΠΙΤΙ* του ΠΑΤΡΟΣ, στον Παράδεισο ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ, παρα μόνο ο μετανιωμένος και συγχωρεμένος απο τον Χριστό, αυτός που  επέστρεψε στον Θεό μέσω της μοναδικής* Οδού* Αλήθειας και Ζωής, του  Κυρίου Ημών  Ιησού Χριστου << Κανένας ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ στον Πατέρα  παρα μονάχα ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ από ΜΕΝΑ>> (Ιωάννης 14;6) 
Αυτή φίλε μου είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ που ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ και την είσοδο στην βασιλεία του Πατρός εξασφαλίζει οτι ο αμαρτωλός που θα *ΠΕΡΑΣΕΙ* απο τον Χριστό, (Ιωαν 10;9) που θα ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ στον Χριστό << Εγώ είμαι η *Πόρτα* Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ σ' εμένα ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ>> (Ιωαν 10;9) που θα ΑΝΟΙΞΕΙ διάπλατα την *πόρτα* της καρδιάς του στον Χριστό (Αποκ 3;20) και προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ του τον *ΔΕΧΤΕΙ*  απο τον Θεο κι' ΟΧΙ από ανθρωπινή μεσολάβηση η ενέργεια,  θα ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΞΑΝΑ !! << Σ'όσους όμως τον Χριστό ΔΕΧΤΗΚΑΝ, σ'αυτούς έδωσε το προνόμιο να γίνουν Παιδιά Θεού, σ'εκείνους που πιστεύουν στ' όνομα του. Δεν γεννήθηκαν αυτοί απο σαρκική μείξη, Ούτε από ανθρωπινή θέληση, ούτε από ανδρική επιθυμία, αλλά από τον ΘΕΟ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΞΑΝΑ !»(Ιωαν 1;12-13) 

Ναι φίλε μου, η με μετάνοια  και ΠΙΣΤΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ σου στον Χριστό (Ματθ 11:28)  είναι αυτή που δικαιώνει τον αμαρτωλό (Ρωμ 3;23-25) και του εξασφαλίζει την αιώνια μαζί του Ζωή !! 
Ο Θεός μας έδωσε αιώνια Ζωή, και η ΠΗΓΗ της Ζωής είναι ο Γιος του. Όποιος εχει τον Χριστό  ΕΧΕΙ τη ΖΩΗ. Όποιος δεν έχει τον Χριστό, την Ζωή δεν την Έχει.(Α.Ιωάννου 5;11)  

"Κύριε Ιησού Χριστέ, συγχώρεσε με που τόσα χρόνια μακριά σου ζούσα και το κάλεσμα σου το αγνοούσα. Σήμερα σου ανοίγω την καρδιά μου και σου Ζητώ να έρθεις και να μείνεις μαζί μου ΟΛΕΣ τις ήμερες της Ζωής μου. Είμαι ΔΙΚΟΣ σου" Είναι η προσευχή που Σώζει τον αμαρτωλό . 

No comments:

Post a Comment