Popular Posts

Thursday 4 June 2015

Η ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΣΟΥ !!!

Τα καλά νέα είναι οτι στις δικές μας αδυναμίες τα πιστά παιδιά του Κυρίου βρίσκουν βοήθεια απο τον Κύριο.Πάντοτε εκει που τελειώνει η δύναμη τους/η δύναμη μας εκει αρχίζει η ΔΥΝΑΜΗΣ του ΚΥΡΙΟΥ.
Από την εμπειρία του Αποστόλου Παύλου μαθαίνουμε οτι ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΤΕΛΕΙΑ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ.(Β.Κορίνθιους 12;9) γι' αυτο και ο Απόστολος Παύλος λέει  το πολύ παράδοξο <<  Με περισσότερη ευχαρίστηση, λοιπόν, θα ΚΑΥΧΗΘΩ για τις ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΕΣ  μου, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ !!! . Γι' αυτό χαίρομαι για τα παθήματά μου, για τις βρισιές, τις θλίψεις, τους διωγμούς και τις πιέσεις που πέρασα για χάρη του Χριστού. Γιατί όταν ΦΑΙΝΕΤΑΙ πως έχω ΧΑΣΕΙ κάθε δύναμη, τότε ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΥΝΑΤΟΣ !!!>>( Β,Κορινθιους 9:10)
     
Φίλε  μου αν αντιμετωπίζεις προβλήματα, η  βλέπεις οτι θα σε πλησιάσουν, μην απελπίζεσαι  εξ' αιτιας της αδυναμίας σου. Αν είσαι Πιστό παιδί του Κυρίου  ο Κύριος θα είναι στο πλευρό σου να σε βοηθήσει κι' απο τους κινδύνους και εχθρούς σου, να σε υπερασπίσει.
Ναι, τα πιστά παιδιά του Κυρίου ΠΟΤΕ δεν ΕΙΝΑΙ/ΗΜΑΣΤΕ μόνοι μας, γιατί ο Κύριος μας δεν είναι μια μακρινή θεολογική αντίληψη, αλλα ο  Ζωντανός  Πανταχου παρών ΑΝΑΣΤΗΘΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΣ που μας αγαπά υπερβολικά και μας έδωσε, μας  βάπτισε με το Πνεύμα του και μας βεβαίωνει  οτι ΠΟΤΕ ΔΕΝ θα ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ούτε θα μας ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ (Εβραιους 13;5) αλλά ΜΕΣΑ απο ολα τα δεινά <αναποδιές, θλίψεις, στενοχώριες, ασθένειες, διαζύγια, απορρίψεις, ανθρώπους που μας εχθρεύονται > θα ΜΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΝΙΚΗΤΕΣ !! (Ρωμαίους 8:35-37)
Τίποτε ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ/σε ΧΩΡΙΣΕΙ απο την ΑΓΑΠΗ του ΘΕΟΥ < και έμπρακτη βοήθεια του>  που εκδηλώθηκε μέσω του Κυρίου μας Ιησού Χριστού !! (Ρωμ 8;39)
Ναι αδελφέ μου, οταν δεν μπορείς, τότε μπορείς γιατί ο Χριστός είναι κοντά σου και μπορεί !!

Αν ομως ακόμα ο Χριστός δεν ειναι προσωπικός σου Σωτήρας, τότε με προσευχή καλωσόρισε τον στην καρδια σου. "Κύριε Ιησού Χριστέ συγχώρεσε με τον αμαρτωλό. Απ'όλες μου τις αμαρτίες να με συγχωρέσεις σε παρακαλώ, μετανοώ Κύριε μου και σου ανοίγω την καρδιά μου και σε ΠΑΡΑΚΑΛΩ ελα και ζήσε μαζί μου όλες της ημέρες της Ζωής μου." Είναι η προσευχή αφιερώσεως που Σώζει τον αμαρτωλό.

No comments:

Post a Comment