Popular Posts

Sunday 14 June 2015

ΤΟ ΨΕΜΑ ΚΛΕΒΕΙ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΑΛΛΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΧΑΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ

Στο καλλιεργημένο ψέμα ζούμε και υπάρχουμε και το πιστεύουμε και ο Χριστός ήρθε για να μας ελευθερώσει από το ψέμα που στον Αιώνιο χαμό οδηγεί.(Ιωαν 8:34-35)    
Δυο μόνο είναι οι δρόμοι της Ζωής, το Ψέμα που στον χαμό οδηγεί και η ΑΛΗΘΕΙΑ, ο ΧΡΙΣΤΟΣ και τα ΛΟΓΙΑ του που ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΟΥΝ  κάθε άνθρωπο που την ΑΛΗΘΕΙΑ  ζητά και είναι πρόθυμος ασχέτως του κόστους να την ασπαστεί.    
Ο Χριστός είναι το ΦΩΣ που φέγγει στο πνευματικό σκοτάδι<< Εγώ είμαι το Φως που κόσμου.Όποιος ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΜΕΝΑ,δεν θα περπατήσει στο σκοτάδι, αλλά θα εχει το Φως της Ζωης!!!>> (Ιωαν 8;12) Μόνο αν την ΑΛΗΘΕΙΑ, είσαι διατεθειμένος να την δεχτείς < ασχέτως πόσο θα κοστίσει, γιατί θα σου ΚΟΣΤΗΣΕΙ> στο σπίτι του Πατρός, στον Παράδεισο θα μπεις.(,Αποκαλ 3:20)    
Μόνο αν τον Χριστό  που είναι η ΟΔΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ που στον ΠΑΤΕΡΑ  ΟΔΗΓΕΙ,( Ιωαν 14:6) προσωπικο ΣΩΤΗΡΑ σου τον δεχτείς, μετά θάνατο στο σπίτι του πατρός, στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ θα μπεις !!(Ιωαν 1:12-13)
 


Φίλε, μην επιτρέψεις σε καθυστερήσεις να σου κλέψουν την σωτηρία σου. Αν δεν μπορείς έγκαιρος το Δώρο της ΣΩΤΗΡΙΑΣ  να το δεχτείς απο τον παράδεισο θα αποκλειστείς.
Εγώ είμαι η Πόρτα. Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ σ' εμένα ως είσοδο, θα ΣΩΘΕΙ. Ο Κλέφτης -ο πατέρας του ψευδούς ο διάβολος- δεν έρχεται, παρα μόνο για να κλέψει.... και αφανίσει. Εγώ ήρθα για να έχουν Ζωή και να την έχουν άφθονη.(Ιωαν 10:9-10)

Φίλε σήμερα είναι η ήμερα την ΑΛΗΘΕΙΑ, τον Χριστό προσωπικό σου ΣΩΤΗΡΑ να τον δεχτείς προτού μακριά του λόγο της δίκης σου καθυστέρησης  για πάντα αποκλειστείς. "Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα  *δειπνίσουμε* μαζί !!(Αποκάλυψη 3;20)

"Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που όλα τα χρόνια της ζωής μου  μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου." Είναι η προσευχή αφιερώσεως που ΣΩΖΕΙ τον μετανιωμένο αμαρτωλό!

No comments:

Post a Comment