Popular Posts

Friday 12 June 2015

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ Ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΑΥΤΟΝ Ν' ΑΚΟΥΤΕ (Λουκας 9:35)

Φίλε μου που η άρνησης σου στην Προσφορά ΣΩΤΗΡΙΑΣ του Πατρός να στείλει τον Γιο του τον μονογενή στον σταυρό για να φορτωθεί πάνω του τις δικές σου αμαρτίες (Ιωαννης 3;16,Α.Πέτρου 2;24) μεταφράζεται: "ΤΟΝ ΓΙΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΤΙΜΩ."

Γιατί πραγματι αγαπούσες τον Πατέρα θα Τιμούσες και Αγαπούσες  και τον Γιο του  γιατι ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΙΜΑΕΙ ΤΟΝ ΓΙΟ, ΔΕΝ ΤΙΜΑΕΙ ΟΥΤΕ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕ.(Ιωαννης 5;23) για να ΦΟΡΤΩΘΕΙ την δίκη σου αμαρτία.(Ιωάννης1;29, A.Ιωάννου 2;2)
"Αυτός -ο ΧΡΙΣΤΟΣ- ΦΟΡΤΩΘΗΚΕ τις θλίψεις μας κι ΥΠΕΦΕΡΕ τους πόνους τους δικούς μας.... ήταν αιτία οι ΑΜΑΡΤΙΕΣ μας που αυτός πληγώθηκε, οι ΑΝΟΜΙΕΣ μας που αυτός εξουθενώθηκε. Για χάρη της ΔΙΚΗΣ μας ΣΩΤΗΡΙΑΣ εκείνος ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ." (Ησαϊας 53;4-6)

Φίλε μου, ούτε η θρησκεία σώζει , ούτε η εκκλησία εξασφαλίζει την ΣΩΤΗΡΙΑ, αλλά ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΩΖΕΙ στο Παντελές-ΤΕΛΕΙΑ (Εβραιους 7;25) καθε αμαρτωλό που με μετάνοια και Πίστη προσφύγει σ' Αυτον:<<Ελάτε σε μένα ολοι εσείς που είστε βαριά φορτωμένοι και Εγώ θα σας δώσω ανάπαυση»(Ματθαίος 11;28) «Εγώ ΕΙΜΑΙ η ΠΟΡΤΑ αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ σ' ΕΜΕΝΑ ως ΕΙΣΟΔΟ θα ΣΩΘΕΙ» (Ιωάννης 10:9)
Φίλε, μην αφήσεις αναπάντητη την Προσφορά Σωτηρίας του Χριστου αλλά με μετανοια και Πίστη άνοιξε την καρδιά σου και πες του, "Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που ολα τα χρόνια της Ζωής μου μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου." και στην Ευλογία του Πατρός και του Γιου θα μπεις και ποτε δεν θα χαθείς. Αμην!!!




No comments:

Post a Comment