Popular Posts

Friday 5 June 2015

ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ Ν’ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ ;

Θυμαμαι πριν είκοσί εξι χρόνια η κόρη μου η Χριστίνα τοτε 16 χρόνων τοσο πολύ ανησυχούσε οτι ο  βιομήχανος πεθερός μου δεν θα έμπαινε στον παράδεισο που του έγραψε  οτι η μεγαλύτερη επιτυχία στην Ζωή είναι στον Παράδεισο να μπει. Μα ο ιδιος ο Χριστός  μας είπε <<Τι θα ωφελήσει τον άνθρωπο αν κερδίσει οτον κόσμο ολόκληρο, αλλα ΧΑΣΕΙ τη ΖΩΗ του;>> (Μάρκος 8:35-36) στην Ουράνια βασιλεία, στον Παράδεισο δεν θα μπει ;
Πολύτιμη ψυχή μόνο ο Χριστος είναι η ΠΟΡΤΑ που στον παράδεισο οδηγεί «Εγώ είμαι η Πόρτα. Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ σ' εμένα ως ΕΙΣΟΔΟ, θα ΣΩΘΕΙ»( Ιωάννης 10;9)
Μόνο ο Χριστός  είναι η ΟΔΟΣ που στον Πατέρα οδηγεί :«Εγώ είμαι η οδός, και η Αλήθεια και η Ζωή. Κανείς δεν έρχεται στον Πατέρα παρα μονάχα αν περάσει από μένα!»(Ιωαν 14:6)


Φιλε μου ο Χριστός ειναι ο επι γης Παντοδύναμος Πανταχού Παρών Θεός και μακάριοι αυτοι που δεν διστάζουν την καρδιά τους να την ανοίξουν και ΣΩΤΗΡΑ τους να τον δεχτούν, γιατί αυτοί < τα γνήσια Πιστά του παιδιά>  θα μπαίνουν και θα βγαίνουν και θα βρίσκουν βοσκή (Ιων 10:9) και ποτάμια Ζωντανού νερού θα ξεχύνονται απο μέσα τους ( Ιωαν 7;37) και με τον Κύριο και Σωτήρα τους μετα θάνατο θα βρεθούν !! (Ιωαν 14:3)
Η Αγάπη του Χριστού
είναι καταπληκτική
αγγίζει και γιατρεύει
κάθε καρδιακή πληγή !!!

Φίλε μου πάψε να διστάζεις τον Χριστο να εμπιστευτεις και Σωτηρα σου να τον δεχτεις. Τρέξε στον Χριστό που ΟΧΙ μονο χαρίζει Αιώνια μαζί του στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΖΩΗ, αλλα και γιατρεύει και καθε καρδιακή πληγή.Τις δικές μου πολλές  βαθιες καρδιακές πληγές, εχει  επουλώσει  και τις γιατρεύει. Χωρίς τον Χριστο στο πλευρό μου θα ειχα προορα αποχωρησει απο την ζωη.

Ο Χριστός μας είναι ο Σωτήρας της Ζωής κι’ ο γιατρός καθε πονεμένης και πληγωμένης ψυχής. Άνοιξε την καρδιά σου διάπλατα στον Χριστό,  θα γιατρέψει  κάθε σου  πληγή και στον παράδεισο μαζί του μετά θάνατο θα μπεις. Αμήν!!

No comments:

Post a Comment