Popular Posts

Monday 22 June 2015

ΑΜ Μ' ΑΓΑΠΑΣ ΘΑ ΜΕ ΤΙΜΑΣ, ΑΝ ΔΕΝ Μ'ΑΓΑΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΤΙΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ

Που ο Χριστός λέει οτι η Αγάπη μας προς αυτόν αποδεικνύεται απο τις πράξεις μας, απο την δική μας ανταπόκριση στα λόγια του; Φίλε το λέει στους μαθητές του λίγο πριν τους στείλει το Άγιο Πνεύμα << Αν με αγαπάτε , τις ΔΙΚΕΣ μου ΕΝΤΟΛΕΣ να τηρήσετε. Κι' εγώ θα παρακαλεσω τον Πατέρα και θα σας ΔΩΣΕΙ  αλλον ΠΑΡΑΚΛΗΤΟ  για να παραμείνει ΠΑΝΤΑ μαζι σας, το ΠΝΕΥΜΑ της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, που ο κοσμος  ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να το δεχτεί, γιατι δεν το διακρίνει...>> (Ιωάννης 14:15-17)  

Η Εκτίμησης και η Αγάπη που έχεις προς κάποιον η κάποια αποδεικνύεται απο τις πράξεις σου, προς αυτό το άτομο. Αν λέω στην γυναίκα μου κάθε μέρα οτι την Αγαπώ, αλλά δεν υπολογίζω τα λόγια της, αυτό δείχνει οτι στην ουσία η *ΑΓΑΠΗ* μου είναι θεωρητική, η τελείως ΕΓΩΙΣΤΙΚΗ.Αγαπώ τον εαυτό μου και με βολεύει η παρουσία της και πολλά άλλα, αλλά την ίδια δεν την Υπολογίζω. Η ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ και η ΑΓΑΠΗ προς τον αλλο αποδεικνύεται έμπρακτα  απο την  ανταπόκριση μας στο δίκαιο αίτημα του, και ιδιως του ΘΕΟΥ < ΑΝ Μ' ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΟΥ, και ο Πατέρας μου θα τον ΑΓΑΠΗΣΕΙ  και θα ΕΡΘΟΥΜΕ  σ' αυτόν και θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ μαζι του !!!>>(Ιωαννης 14;23) Το αν θα κατοικήσει η ΟΧΙ μαζι μας ο Χριστός θα εξαρτηθεί από τον αν ΥΠΑΚΟΥΜΕ τα ΛΟΓΙΑ του. 
Οταν  τα παιδια μας, τα εγγονια μας τα λογια μας  που τους λέμε για το καλό τους τ' αψηφούν, τους ιδιους ζημιώνουν, και ΟΧΙ εμάς. Το ίδιο ακριβώς, οταν  εμεις αψηφουμε τα λόγια του Χριστού τον εαυτό μας ζημιώνουμε και ΟΧΙ τον ΧΡΙΣΤΟ.  
Όταν  φίλοι μου ο σπλαχνικός Χριστός σας ζητά σ'αυτόν να πάτε ανάπαυση  για να βρείτε : 
«ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28) 
«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ' ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37)  
«Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9)  Αλλά εσείς τρέχετε σε κάθε Άγιο και Αγία που βρίσκεται στον  Ουρανό, και τον ίδιο και τα λόγια του ΑΨΗΦΑΤΕ, μήπως έχετε την εντύπωση οτι ετσι ΑΨΗΦΩΝΤΑΣ τα λόγια του τον τιμάτε ;  ΟΧΙ φιλοι  μου, δεν τον τιμάτε αλλά  τον εαυτό σας ΕΞΑΠΑΤΑΤΑΙ !!! 
Η Υπακοή στα ΛΟΓΙΑ του Χριστου "Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα  *δειπνίσουμε* μαζί !!(Αποκάλυψη 3;20) και η ΑΝΤΑΠΌΚΡΙΣΗΣ  της καρδίας μας είναι αυτη που αποδεικνύει αν τον εμπιστευόμαστε η ΟΧΙ. Αν τον ΑΓΑΠΟΥΜΕ η απλώς μονο με λόγια τον *τιμούμε* ενω στην ουσία τον ίδιο και τα λόγια του ΑΨΗΦΟΥΜΕ !!!
 "Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που ολα τα χρόνια της ζωης μου  μακριά σου ζούσα, και το θέλημα σου και την προσφορά ΣΩΤΗΡΙΑΣ σου αγνοούσα.Σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου." Ειναι η προσευχή που αν προέρχεται απο μια ειλικρινή και μετανιωμένη καρδιά ο Κυριος θα την απαντήσει και την Παρουσία του θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ. Αμην

No comments:

Post a Comment