Popular Posts

Sunday 8 December 2013

Η ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΔΟΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΘΑ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΕΙ

ΕΓΩ Π'ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΚΥΜΑ, ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ ΤΟ ΝΕΡΟ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΑΡΩ.
Φίλοι, η ικανότητα χαράς προέρχεται από τον Χριστό, που όχι μονό είναι Κύριος και Πηγή της Ζωής άλλα και η ΠΗΓΗ της ΧΑΡΑΣ, και πραγματικά καμία χαρά δεν μπορεί να συγκριθεί με την  ΧΑΡΑ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ, και την ΧΑΡΑ ΖΩΗΣ που μπορεί να έχει το πιστό του παιδί που εχει μαζί του καρδιακή επαφή.

Φίλε, οτι και ν' αγαπάς, οτι και αν είναι αυτό που σε χαροποιεί, καμία φυσική Χαρα δεν μπορεί να συγκριθεί με την καρδιακή ΧΑΡΑ  που θα γνωρίσεις οταν απο το Αγιο Πνεύμα του Θεου βαπτιστείς, και ασχέτως πια απο τις αναποδιές και τα σύννεφα της Ζωής το Άγιο Πνεύμα θα  σ' αγγίζει και δίπλα σου στην καρδία σου θα φτερουγίζει, και θα σε βεβαιώνει οτι παρ'ολη σου την αποτυχία, παρ'όλες τις δυσκολίες και κίνδυνους που αντιμετωπίζεις ο Χριστός ειναι κοντά σου, ειναι στην καρδιά σου (Ιωάννης 14:23) και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Σ' ΑΦΗΣΕΙ και ΟΥΤΕ ΘΑ Σ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ( Εβραίους 13:5) αλλά την ευλογημένη επιθυμητή λύση θα εξασφαλίσει !!!

" Ω ΚΥΡΙΕ ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ" είναι η Προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό, που σε συμφιλιώνει με τον ΘΕΟ.

 " Κύριε Ιησού Χριστέ δώσε μου τη δύναμη ν' ΑΠΑΡΝΗΘΩ τον εαυτό μου, και να ΥΠΟΤΑΧΘΩ  Σ' ΕΣΕΝΑ" ειναι το κατώφλι της Σωτηρίας, ειναι η προσευχή που ο Χριστός θα την απάντηση και θα σου δώσει την δύναμη το ΕΓΩ σου και την ανεξαρτησία σου να παραμερίσεις και στον ιδιο να ΥΠΟΤΑΧΘΕΙΣ και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του και εσυ να ΜΠΕΙΣ, και απο το Αγιο του Πνεύμα θα βαπτιστείς και με ΧΑΡΑ αφάνταστη θα πλημμυρίσεις !!!

Φίλε μου, όλες οι Χαρές δεν διαρκούν πολύ, αλλά γρήγορα σαν την πάχνη εξατμίζονται, και αφήνουν ΔΙΨΑ στην ΨΥΧΗ, η μόνη ΧΑΡΑ που την ΚΑΡΔΙΑ παντοτεινά δροσίζει ειναι η παρουσία του Χριστού μέσα στην Ανθρώπινη καρδία, οταν το Άγιο Πνεύμα σαν ΖΩΝΤΑΝΟ ΝΕΡΟ στην καρδία σου αναβλύζει και  γουργουρίζει (Ιωάννης 4:14) και Γαλήνη, Σοφία οχι ανθρώπινη, και την βεβαιότητα παρα το αβέβαιο μέλλον σου Χαρίζει, και ξέρεις οτι ΜΕΣΑ ΑΠ'ΟΛΑ -παρά όλες τις αδυναμίες σου- θα ΣΕ ΒΓΑΛΕΙ ΝΙΚΗΤΗ (Ρωμαίους 8:37) γιατί αυτός που ειναι στο πλευρό σου ειναι ο ΚΥΡΙΟΣ ο ΘΕΟΣ σου, ο πανταχού Παρών και τα πάντα ποιων ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ !!!!

ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΕΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΜΕΙΝΕ  ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ. ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ. Είναι κι'αυτή προσευχή  συμφιλιώσεως και αφιερώσεως που ο Χριστός θα την απαντήσει και με την παρουσία του θα σε τιμήσει και με το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ του θα σε βαπτίσει, αν πραγματικά και μ'ολη σου την καρδια του ΔΟΘΕΙΣ και στον ιδιο ΥΠΟΤΑΧΘΕΙΣ.


Φίλε, μόνο όταν ανοίξεις τη ΚΑΡΔΙΑ σου στον Χριστό, τότε θα γνωρίσεις και εσυ ΕΜΠΕΙΡΙΚΑ  την χαρά των αγγέλων που αισθάνονται όταν ένας αμαρτωλός μετανοεί κα επιστρέφει στον Χριστό. «Και όταν ο -Χριστός - το βρει (το χαμένο πρόβατο) το παίρνει ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ στους ώμους του, και αφού έρθει σπίτι του,Προσκαλεί τους φίλους του και τους γείτονες, λέγοντας :ΧΑΡΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΒΡΗΚΑ το ΧΑΜΕΝΟ ΠΡΟΒΑΤΟ. Σας βεβαιώνω πως παρόμοια και στον ουρανό θα υπάρξει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΧΑΡΑ για έναν αμαρτωλό που ΜΕΤΑΝΟΕΙ , παρα για ενενήντα εννέα δίκαιους που δεν έχουν ανάγκη από μετάνοια»(Λουκάς 15:5-7)

1 comment:


  1. Φίλοι, ο Ιησούς Χριστός είπε οτι ήρθε ώστε να μας ΔΩΣΕΙ, να ΕΧΟΥΜΕ ΖΩΗ εν ΑΦΘΟΝΙΑ (Ιωάννης 10:10) διότι είναι ο ΚΑΛΟΣ και ΣΤΟΡΓΙΚΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ και επιθυμεί να ξεχειλίζουμε απο ΧΑΡΑ γ'αυτό κοντά του να παμε μας καλεί (Ματθαιος 11:28) και σ'όσους από μας ΚΥΡΙΟ και Σωτήρα μας τον ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ μας λέγει « Μεχρι τωρα ΔΕΝ ζητήσατε ΤΙΠΟΤΕ στ' όνομα μου, ΖΗΤΑΤΕ και θα ΛΑΒΕΤΕ για να ειναι ΟΛΟΚΛΗΡΟΜΕΝΗ η ΧΑΡΑ σας»(Ιωάννης 16:24)

    ReplyDelete