Popular Posts

Sunday 29 December 2013

Κύριε Ιησού ΓΕΝΗΘΕΙΤΩ το ΘΕΛΗΜΑ σου στη Ζωή μου είναι η προσευχή που σώζει τον αμαρτωλό !

Ο Χριστός είπε στην θλιμμένη Μάρθα που τον Αδελφό της τον Λάζαρο, δεν πρόλαβε  εν Ζωή να επισκεφθεί  « ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ Η ΖΩΗ. ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙ, ΘΑ ΖΗΣΕΙ, ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΖΕΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΕ ΜΕΝΑ, ΑΥΤΟΣ ΟΧΙ ,ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΟΤΕ»(Ιωάννης 11:25-26)
Και αμέσως μετά τον  ανάστησε και απέδειξε ότι πράγματι είναι ο Κύριος και η ΠΗΓΗ της Ζωής που Παρέχει ΖΩΗ σ'όσους θέλει,(Ιωάννης 1:4,5:21) και δια της Αναστάσεως έδωσε σε κάθε ΓΝΗΣΙΟ ΠΙΣΤΟ ΠΑΙΔΙ του  την βεβαιότητα οτι στην ΑΝΑΣΤΑΣΗ κι' αυτός/η θα βρεθεί !(Ιωάννης 1:24) 

Ο Απόστολος Παύλος στην επιστολή του προς τους Κορίνθιους μας λέγει να μεταλαμβανουμε του άρτου και του οίνου για ΑΝΑΜΝΗΣΗ της Θυσίας του, και της ΝΙΚΗΣ του πανω στον Σταυρό «
Εγώ παρέλαβα απο τον Κύριο ακριβώς εκείνο που σας παρέδωσα. Οτι δηλαδή, ο Κύριος την νύχτα που   ηταν να παραδοθεί, πήρε το ψωμί, και αφού ευχαρίστησε , το έκοψε και είπε: "Πάρτε, φάτε.Αυτό είναι το σώμα μου, που θυσιάζεται για Χάρη σας. Αυτο να κανετε ΣΕ ΑΝΑΜΝΗΣΗ μου". Παρόμοια πήρε το ποτήρι μετα απο το δείπνο, και ειπε: "Αυτό το ποτήρι είναι η Νεα Διαθήκη, που επικυρώνεται με το αίμα μου. Αυτο να κάνετε ΣΕ ΑΝΑΜΝΗΣΗ μου."»(Α.Κορινθιους 11:23-26) 

Εις ΑΝΑΜΝΗΣΗ της ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΙΚΗΣ ΝΙΚΗΣ του ΧΡΙΣΤΟΥ εναντίον του ΘΑΝΑΤΟΥ,- ΟΤΑΝ δια της Αναστάσεως του απέδειξε ΦΑΝΕΡΑ οτι ΚΑΤΑΤΡΟΠΩΣΕ τον ΘΑΝΑΤΟ, και ΑΠΟΓΥΜΝΩΣΕ απο τη δύναμη τους τις αρχές και τις εξουσίες, ΝΙΚΩΝΤΑΣ τους ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΙΚΑ στον σταυρό.(Κολοσσαεις2: 15)- εμείς, τα πλυμένα απο το Αίμα του και Σωσμένα χάρη στη ΘΥΣΙΑ του ΠΙΣΤΑ του παιδιά ΜΕΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ  ΕΝΘΥΜΟΥΜΕΝΟΙ οτι ΧΑΡΗ στην  σταυρική του Θυσία  λάβαμε το ανεκτίμητο ΔΩΡΟ της ΑΙΩΝΙΟΥ ΖΩΗΣ, και έχουμε ΜΕΤΑΒΕΙ από τον θάνατο στην Ζωή.(Ιωάννης 5:24) 

Αδέλφια, οταν μεταλαμβανουμε ΕΟΡΤΑΖΟΥΜΕ την ΝΙΚΗ εναντίον του Θανάτου, επειδή έχουμε την ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ οτι ο ΘΑΝΑΤΟΣ εχει ΝΙΚΗΘΕΙ,  και από τις δοσμένες στον Κύριο σίγουρες  για την ΣΩΤΗΡΙΑ τους καρδιές αναβλύζει ΧΑΡΜΟΣΥΝΗ  Ευχαριστία γιατί δεν έχουν καμία αμφιβολία οτι με τον Κύριο τους  που ΝΙΚΗΣΕ τον ΘΑΝΑΤΟ, μετά θάνατο θα βρεθούν !!!! 

Φίλοι μου, σας Εύχομαι στον Χριστό τον επι Γης πανταχού Παρών ΘΕΟ ανεπιφύλακτα να του ΔΟΘΕΙΤΕ, και τοτε και εσείς θα εχετε την ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ οτι μετά θάνατον μαζι του ολοζώντανοι και γεμάτοι ΧΑΡΑ θα βρεθείτε !(Ιωάννης 11:25-26) 

"Κύριε Ιησού ΓΕΝΗΘΕΙΤΩ το ΘΕΛΗΜΑ σου στη ζωη μου." είναι η προσευχή που αν πηγάζει απο την καρδιά σου και είναι ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ο Χριστός θα απαντήσει και την Αιώνια Ζωή μαζι του θα σου χαρίσει !

No comments:

Post a Comment