Popular Posts

Thursday 5 December 2013

ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΕΧΤΕΙ.


 Φίλοι, το Ευαγγέλιο τονίζει οτι ΟΛΟΙ ΑΜΑΡΤΗΣΑΝ και βρίσκονται μακριά απο την ΔΟΞΑ του Θεού (Ρωμαίους 3:23) και οτι ο μισθός της αμαρτίας ειναι ο ΘΑΝΑΤΟΣ, ενω η παροχή ΧΑΡΗΣ απο τον Θεό είναι Αιώνια ζωη, ΧΑΡΗ στον Ιησού Χριστο τον Κύριο μας.(Ρωμαίους 6:23)

Kαι ο Κύριος Ιησούς Χριστός ήρθε εδώ κάτω στη γη για να ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ολους που ήσαν και είναι ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΙ στην αμαρτία «Πνεύμα Κυρίου είναι επάνω μου· γι' αυτό με έχρισε· με έστειλε για να φέρνω τα χαρμόσυνα νέα στους φτωχούς, για να γιατρέψω τούς συντριμμένους στην καρδιά, για να κηρύξω ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ στους ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΥΣ, και ανάβλεψη στους τυφλούς, να αποστείλω τούς ψυχικά τσακισμένους σε ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ !» (Λουκας 4: 18-19)

Στους πνευματικά τυφλούς που ήσαν βέβαιοι οτι δεν ήσαν Αιχμάλωτοι στην αμαρτία είπε « Η αλήθεια είναι και σας το τονίζω, πως ο ΚΑΘΕΝΑΣ που ΑΜΑΡΤΑΝΕΙ ειναι ΔΟΥΛΟΣ της αμαρτίας. Και ο δούλος δεν μένει στο σπίτι μόνιμα, ο γιος όμως μένει. Αν λοιπόν σας ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ο Γιος, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ»(Ιωάννης 8:34-36), και αιχμάλωτοι της αμαρτίας ανήμποροι να απελευθερωθουν από το σφιχταγκάλιασμα της είναι ολοι όσοι ΑΡΝΟYΝΤΑI στον Χριστό ν' ΑΝΟΙΞΟΥΝ την καρδία τους και ΣΩΤΗΡΑ τους να τον δεχτούν, και από την κυριαρχία της αμαρτίας στην Ζωή τους να απελευθερωθούν.

Φίλοι, ο Απόστολος Παύλος στο έβδομο κεφάλαιο της επιστολής τους προς τους Ρωμαίους πολύ παραστατικά εκθέτει την δύναμη της αμαρτίας και αναφέρει: Είμαι σαρκικός ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ ΣΚΛΑΒΟΣ στη ΑΜΑΡΤΙΑ...Δεν κάνω εκείνο που θέλω, αλλά κάνω εκείνο που απεχθάνομαι (15)...Ανακαλύπτω, τώρα πως το κακό αυτο αποτέλεσμα Δεν το πραγματοποιώ εγώ, αλλα η αμαρτία που ΦΩΛΙΑΖΕΙ μεσα μου,(17) Διότι ξέρω οτι ΔΕΝ ΚΑΤΟΙΚΕΙ μεσα μου, στη φυση μου το καλο (18) -αναφερεται εδω στην κατάσταση του προτού παραδοθεί και ΔΕΧΤΕΙ τον Χριστό στην Ζωή του- και βλέπω -να λειτουργεί- μέσα στα μέλη μου ενα νόμο που με ΚΑΝΕΙ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟ στον νομο της ΑΜΑΡΤΙΑΣ (23) και μ'απελπισια φωνάζει ο Απόστολος Παυλος ενθυμούμενος την Προ Χριστού αδυναμία του ν'αντισταθεί στην κυριαρχία της αμαρτίας και λεγει « Ποσο ΤΑΛΑΙΠΟΡΟΣ άνθρωπος είμαι Εγώ! Ποιος θα με ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ απο το σώμα αυτό;»  αλλα ευτυχώς αμέσως μας δίνει την απάντηση « Ευχαριστώ τον Θεο που δίνει τούτη την ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ μέσω του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ του Κυρίου μας»(Ρωμαίους 7:25)

Φίλοι, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ για εκείνους που ΑΝΗΚΟΥΝ στον Ιησού Χριστό και δε Ζουν κάτω απο την κυριαρχία των σαρκικών επιθυμιών, αλλα ΣΥΜΦΩΝΑ με την ΟΔΗΓΙΑ του Πνεύματος»(Ρωμαίους 8:1) Γιατί ο νόμος του ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ <που προέρχεται απο τον Χριστό και είναι το Δώρο στον Αμαρτωλό που του δοθεί και Σωτήρα του τον δεχτεί> δηλαδη ΖΩΗΣ με τον ΧΡΙΣΤΟ, τον εχει ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ απο τον νομό της αμαρτίας και του Θανάτου !!(Ρωμαίους 8:2)

Αν ήμουν κάποτε μικρός ανήμπορος και τακτικός ποιος θα με απελευθέρωνε απο την ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑ που άθελα μου και θεληματικά την είχα ασπαστεί ;
Η δόξα ολη ας ειναι στον Κυριο μου που στα σαράντα μου μ'ευλόγησε την χάρη και το έλεος του να γνωρίσω, και απο την κυριαρχία της αμαρτίας Χάρη στη χάρη του για πάντα να ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΩ και με το Άγιο πνεύμα του για οδηγό απο τοτε να προχωρώ !!
" Σ' ευχαριστω Χριστε μου ΣΩΤΗΡΑ και ΘΕΕ μου που μ'ευλογησες με μια νεα ΖΩΗ, που ολες μου τις αμαρτιες πηρε μακρια μου, και τωρα ΕΣΥ εισαι ο ΚΥΡΙΟΣ και η ΕΠΙΘΥΜΙΑ της ΚΑΡΔΙΑΣ μου"

Φιλε μου, αν στον Χριστό Δοθείς απο τα δεσμά της Αιχμαλωσίας της Αμαρτίας θα σε λύσει, με το Αγιο Πνεύμα του θα σε βαπτίσει και σύμφωνα με την ΥΠΟΣΧΕΣΗ του θα είσαι ενα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ « Αν κάποιος είναι εν Χριστό, είναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ. Τα παλιά πέρασαν , τωρα πια έχουν γίνει ΟΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ»(Β.Κορίνθιους 5:17-18) Αμην !!

Σου εύχομαι στον Χριστο να δοθείς και ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ απο την Αιχμαλωτιστικη αμαρτία ν΄αρχίσεις να ΖΕΙΣ και μετα θάνατο στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ με τον Σωτήρα σου τον Χριστό να βρεθείς !

No comments:

Post a Comment