Popular Posts

Wednesday 4 December 2013

Ο ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ

Φίλοι μου, θα ευχόμουν το Άγιο πνεύμα να σας γνωστοποιούσε πόσες φορές, ηδη ο Χριστός σας διατήρησε στην ζωη, όταν αργήσατε μερικά λεπτά να πάτε σε κάποια εκδρομή,η επειδή ήσασταν ασθενείς και δεν κατορθώσατε να πάρετε την μοιραία πτήση, η με τον παιδικό σας φιλο δεν προλαβατε να συνταξιδεψετε, και πόσες αλλες φορές ενω λόγο της κακής ώρας θα έπρεπε να είχατε πεθάνει και όμως ως εκ Θαύματος σας δόθηκε Ζωή !!!

Φίλε, ακόμα και ο Σαουδάραβας φυλακισμένος που κτυπήθηκε μέχρι θανάτου, αν ο Χριστός στην Ζωή του δεν είχε επέμβει, δεν θα ευρίσκετο σήμερα στη Ζωή, γιατί στην ΠΑΡΟΥΣΙΑ του ΖΟΥΜΕ και ΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ και ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ (Πράξεις 17:27-28) αφού ο Χριστός ειναι η ΠΗΓΗ της ΖΩΗΣ (Ιωάννης 1:4) και Εκείνος που ΥΠΑΡΧΕΙ και ΥΠΗΡΧΕ πριν από το καθε τι και που ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ τα ΠΑΝΤΑ για να μπορούν να υπάρχουν (Κολοσσαεις 1:17), και που ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ τα ΠΑΝΤΑ με την ΔΥΝΑΜΗ του ΛΟΓΟΥ του.(Αποκάλυψη 1:3)

Φιλε μου, τίποτε δεν ειναι μακριά απο το παρουσία του Κυρίου, και καμία δύναμη στον κόσμο δεν μπορεί να αποσπάσει το Πιστό του το Παιδί απο τα χέρια του και απο την Ζωη. Ο Δαβίδ ομολόγησε και είπε :
« Πού να πάω από το πνεύμα σου; Και από το πρόσωπό σου πού να φύγω;
Αν ανέβω στον ουρανό, είσαι εκεί, αν πλαγιάσω στον άδη, ΝΑΣΟΥ ΕΣΥ !
Αν πάρω τα φτερά τής αυγής, και κατοικήσω στις εσχατιές τής θάλασσας,
και εκεί θα με οδηγήσει το χέρι σου, και το δεξί σου χέρι θα με ΚΡΑΤΑΕΙ
!»(Ψαλμος 139:7-8)

«Και μέσα σε κοιλάδα σκιάς θανάτου αν περπατήσω, ΔΕΝ θα ΦΟΒΗΘΩ ΚΑΚΟ· επειδή, Εσύ ΕΙΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ· η ράβδος σου και η βακτηρία σου, αυτές με παρηγορούν. 5 Ετοίμασες μπροστά μου τραπέζι, απέναντι από τους εχθρούς μου· άλειψες το κεφάλι μου με λάδι· το ποτήρι μου ξεχειλίζει. Σίγουρα, χάρη και έλεος θα με ακολουθούν όλες τις ημέρες τής ζωής μου· και θα κατοικώ στον οίκο τού Κυρίου σε μακρότητα ημερών.»(ψαλμός 23:4-5)

Μα και ο ειδωλολάτρης βασιλέας Ναβουχοδονόσορ έκθαμβος ομολογεί οτι βλέπει καιεναν τέταρτο *Νεο* στο καμίνι που έκαιγε μ'υπερβολική φωτιά και οτι έμοιαζε με ΘΕΙΟ ΟΝ.(Δανιήλ 3:24-25)

Φιλοι μου, κανένα Πιστό παιδί του Κυρίου δεν είναι μακριά απο την ΠΡΟΝΟΙΑ του, την Παρουσία του και την ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ του,(Ρωμαιους 8:35-39, Εβραιους 13:5) και καθενας που στον Παράδεισο θα μπει, μόνο χάρη στον Κύριο Ιησου Χριστό θα μπει «Aν θα ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ενωμενοι ΜΑΖΙ ΜΟΥ, και τα ΛΟΓΙΑ μου μεσα σας, ο, τι θελετε ζητηστε το και θα σας δοθει»(Ιωαννης 15:7), «Πηγαίνω, λοιπόν να σας ετοιμάσω τόπο.Κι'αφού παω και σας ετοιμάσω τόπο, ΘΑ ΕΡΘΩ παλι και θα σας ΠΑΡΩ ΚΟΝΤΑ μου για να είστε και εσεις οπου ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ»(Ιωαννης 14:1-3)

Φίλε μου, μόνο αν τον Χριστό ΑΣΠΑΣΤΕΙΣ και ΣΩΤΗΡΑ σου δεχτείς (Ιωάννης 1:12-13,Αποκάλυψη 3:20) στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ μαζι του θα ΜΠΕΙΣ, αν ομως το κάλεσμα του το Αγνοήσεις ποτε σου ΔΕΝ θα ΜΠΕΙΣ, αλλα μακριά του θα ΧΑΘΕΙΣ !!!

Σου εύχομαι μ'ολη την καρδιά μου τον Χριστό να εμπιστευτείς να του Ανοίξεις την καρδια σου και Σωτήρα σου να τον δεχτεις και να έχεις απο τωρα την σιγουριά οτι μετα θάνατον στον παράδεισο μαζί του θα βρεθείς. Αμην !

No comments:

Post a Comment