Popular Posts

Friday 31 May 2013

"Σ' ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΠΑΝΤΟΤΕ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΝΑ ΖΩ" είναι η επιθυμία του Χριστού

Αν ήμουνα Βασιλιάς χώρας μεγάλης
θα ήθελα μαζί μ' εμενα
οι κάτοικοι μου να βρεθούν,
και ποτε να μην χαθούν,
μαζί μου Πάντοτε να ζουν !!!

Παρόλο που ποιηματάκι μου ειναι παιδικό και βασιλιάς δεν είμαι, η Αλήθεια όμως είναι οτι ο Βασιλέας των Βασιλέων και Κύριος της Ζωής Ιησούς Χριστός επιθυμεί ολοι οι Άνθρωποι να γνωρίσουν την Αλήθεια και τον Σωτήρα και Κύριο τους να ΔΕΧΤΟΥΝ και στην Αιώνια Ζωή και στην Βασιλεία του να Μπουν.
"ΤΑ ΛΟΓΙΑ MΟΥ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ MΟΥ ΝΑ ΖΟΥΝ" ειναι η επιθυμία του Χριστού για κάθε άνθρωπο κάτω εδω στη γη. Ο Κύριος θέλει και επιθυμεί Αυτόν και τα Λόγια του να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ ώστε μαζι του πάντα να ΖΟΥΜΕ! Ο Κύριος θέλει όπου είναι ΕΚΕΙΝΟΣ να είμαστε και εμείς «ΘΕΛΩ ΟΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΙ' ΑΥΤΟΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗ ΔΟΞΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ»(Ιωάννης 17:24) ειναι η ευχή του Χριστού για καθε άνθρωπο αλλα μόνο εκείνοι που τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΝ και Σωτήρα τους τον ΔΕΧΤΟΥΝ στην ευλογία του θα μπουν.(Ιωάννης 1:12-13,3:16,36,5:24,6:35,37,47,7;37) στην Ευλογια του θα μπουν!!!

Φίλοι ο Χριστός θέλει να σκεφτούμε οτι αν εμείς παρόλο που είμαστε πονηροί, Ξέρουμε να δίνουμε ωφέλιμα πράγματα -καλά Δώρα- στα παιδιά μας ποσό περισσότερο ο ΙΔΙΟΣ και ο επουράνιος Πατερας ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ωφέλιμα πράγματα σ' εκείνους που του ζητούνε ; (Ματθαίος 7:11)
"Σ' ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΠΑΝΤΟΤΕ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΝΑ ΖΩ" Ειναι η επιθυμία του Ιησού Χριστού και ο Ιησούς Χριστός θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΕΙ μεσα σε καθε μετανιωμένο αμαρτωλό που την ΚΑΡΔΙΑ του την ΑΝΟΙΞΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ. «Αν με ΑΓΑΠΑΕΙ κάποιος θα εφαρμόσει τον ΛΟΓΟ μου,και ο Πατέρας μου θα τον αγαπήσει, και ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ και ΘΑ ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ»(Ιωάννης 14:23) ειναι η Υπόσχεσης του Χριστού στον κάθε αμαρτωλό που του εχει ΔΟΘΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του ΔΕΧΤΕΙ!

Φίλε τι θα δόσεις για να κερδίσεις την Αιώνια Ζωη με τον Χριστό ;
" ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΖΩΗ" Είπε ο Κύριος και το έκανε !!!
Τώρα είναι η δική σου σειρά να ανταποκριθείς στην δίκη του ανεκτίμητη Θυσια !!!!

" Κύριε Ιησού Χριστέ μου, σ'ευχαριστώ που ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΕΣ για μενα, για να μην χαθώ αλλά στην Ευλογία σου να μπω.Και σήμερα την Θυσία σου ΑΝΑΓΝΩΡΊΖΩ και απέραντα εκτιμώ και σου ΑΝΟΙΓΩ την καρδία μου και σε καλωσορίζω Κύριο και Σωτήρα μου. Ελα σε παρακαλώ Χριστέ μου και μείνε και κατοίκησε μεσα μου και μαζί μου ΟΛΕΣ της ήμερες της Ζωής μου. ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ" ειναι η προσευχή Αφιερώσεως που ΣΩΖΕΙ τον Αμαρτωλό που ειλικρινά την εννοεί και στον Χριστό ολόκαρδα ΔΟΘΕΙ !!!

No comments:

Post a Comment