Popular Posts

Friday 17 May 2013

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ.

Γιατί αν ο αμαρτωλός δεν είναι διατεθειμένος τον Χριστό να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και την Προσφορά ΣΩΤΗΡΙΑΣ του να την ΔΕΧΤΕΙ. (Ματθαίος 11:28) «Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ.Αν ακούσεις τη φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την Πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε μαζί» (Αποκάλυψη 3:20) τοτε εκτός της ευλογίας και βούλησης του Χριστού θα βρεθεί επειδή δεν καταδέχτηκε τον επι γης Θεο Κύριο Ιησού Χριστό Σωτήρα του να τον ΔΕΧΤΕΙ.(Ιωάννης 1:12-13)

Όταν αγαπώ, αγαπώ με την ΚΑΡΔΙΑ μου, όταν δίνω δίνω με την ΚΑΡΔΙΑ μου, όταν πιστεύω πιστεύω με την ΚΑΡΔΙΑ μου. Αν δεν ΑΓΑΠΑΣ τον Χριστό, ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ στον Χριστό και ΔΟΘΕΙΣ στον Χριστό μ' όλη την ΚΑΡΔΙΑ σου ΔΕΝ είσαι ΔΙΚΟΣ του, δεν είσαι Πιστό του Παιδί, δεν είσαι ούτε ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ !!!<<Ο Χριστός στους δικούς του ήρθε, και οι δικοί του ΔΕΝ τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ. Όσοι, όμως, τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ < τον καλωσόρισαν στην ΚΑΡΔΙΑ τους και του ΔΟΘΗΚΑΝ > σ' αυτούς έδωσε εξουσία να γίνουν παιδιά τού Θεού, σ' αυτούς που πιστεύουν στο όνομά του· οι οποίοι, όχι από αίματα ούτε από θέλημα σάρκας ούτε από θέλημα άνδρα, αλλά από τον Θεό γεννήθηκαν.>>(Πράξεις 4:12-13 )

Φίλε μου σου Εύχομαι στον Χριστό να ΔΟΘΕΙΣ, μ' όλη την ΚΑΡΔΙΑ σου Σωτήρα σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ και στην Αιώνια Ζωή και εσύ να Μπεις. Αμήν!!!

No comments:

Post a Comment