Popular Posts

Monday 27 May 2013

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΔΕΞΟΥ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΟΥ Σ' ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΔΟΘΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΝΑ ΣΩΘΩ.

Χριστέ μου η ΧΑΡΑ σου ας γεμίζει
Βαθιά μες την καρδιά,
και συνέχεια ας μου θυμίζει
την γλυκιά σου αγκαλιά.

Οτι μια μέρα ΜΑΖΙ ΣΟΥ
για ΠΑΝΤΑ θα ΒΡΕΘΩ,
και μαζί με τους αγγέλους
Το Όνομά σου θα ΥΜΝΩ!

... Που μαζί με τον Πατέρα
Μ' ΑΓΑΠΗΣΕΣ τόσο πολύ,
που ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕΣ για μένα
ώστε να Χω εγώ ΖΩΗ!

Και χωρίς να το αξίζω
μαζί σου να βρεθώ
και μαζί με τους αγγέλους
το Όνομά σου να ΥΜΝΩ !!

Φίλε μου ο Χριστός ΔΕΝ μας ΣΩΖΕΙ επειδή είμαστε αντάξιοι της ΣΩΤΗΡΙΑΣ του, άλλα επειδή είναι Φιλεύσπλαχνος και ΣΤΟΡΓΙΚΟΣ και Δεν θέλει να χαθούμε αλλά να μετανιώσουμε και στην ευλογία του να μπούμε, HΡΘΕ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟ ΑΠΟΛΩΛΟΣ, ΤΟΝ ΧΑΜΕΝΟ.(Λουκάς 19:10)
Ήρθε να Σώσει τους φτωχούς το Πνεύματι (Ματθαιος 5:3) εκείνους που εχουν συνειδητοποιήσει την ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ τους Φτώχεια και ανεπάρκεια. Ήρθε τους "αρρώστους" και αμαρτωλούς να καλέσει σε μετάνοια. (Ματθαίος 9:12)

Ο Χριστός δεν σώζει τους "Aγιους " αλλα τους ΑΣΘΕΝΕΙΣ του καθε ειδους μετανιωμενους αμαρτωλούς - τους πόνους,μοιχους, πλεονέκτες, υβριστές, θρασεις, oομοφυλόφιλους,σοδομίτες, μέθυσους,κακόγλωσσους, τους αρπάγες (Α. Κορινθιους 6:9-11) που εχουν επίγνωση της ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ τους και του ΑΝΟΙΞΟΥΝ την ΚΑΡΔΙΑ τους και ΣΩΤΗΡΑ τους τον ΔΕΧΤΟΥΝ.(Ιωάννης 1:12-13,Αποκάλυψη 3:20) και αρχίσουν να τον Υπακουουν και να τον Ακολουθούν, και τους ΚΑΝΕΙ ΑΓΙΟΥΣ δηλαδή Ξεχωρισμένους γι' Αυτόν, τους κάνει ΔΙΚΟΥΣ του !!!

Ο Χριστός Φίλε μου θα ντύσει με ΙΜΑΤΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ κάθε αξιολύπητο αμαρτωλό που του ΔΟΘΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ.(Ιωάννης 1:12-13)
" Κύριε Ιησού Χριστέ σου δίνομαι σου παραδίνομαι εγώ ο ΑΝΑΞΙΟΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ. Χάρισε μου την Σωτηρία σου και την Αιώνια Ζωή σε ΠΑΡΑΚΑΛΩ, και ας Γίνεται το θέλημα σου στην Ζωή μου. Είμαι ΔΙΚΟΣ σου!" Είναι η προσευχή ΑΦΙΕΡΩΣΕΩΣ που ΣΩΖΕΙ τον μετανιωμένο ΑΠΟΛΟΛΩ που θα επιστρέψει στον ΧΡΙΣΤΟ.

No comments:

Post a Comment