Popular Posts

Wednesday 29 May 2013

"ΕΠΙΣΤΡΕΨΤΕ Σ' ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΙ ΕΓΩ Σ' ΕΣΑΣ" ΛΕΓΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ (Ζαχαρίας 1:3)

OTAN MIA MEΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ
ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ !!! 

Φίλε μου η Ζωή εδώ στη γη είναι υπερβολικά σύντομη εν σύγκρισή με την ατέλειωτη αιωνιότητα που θα απολαύσει η θα υποφέρει μετα θάνατον καθε ανθρωπινή Ψυχή.
Και ο Σωτήρας και ΛΥΤΡΩΤΗΣ Χριστός για την Σωτήρια μας και για να μας συνετίσει είπε «Τι θα ωφελήσει τον άνθρωπο αν κερδίσει ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον κόσμο, αλλα ΧΑΣΕΙ τη Ζωή του;» Φίλοι, η ΟΔΟΣ που οδηγεί στο σπίτι του Πατρός (Ιωάννης 14:1) είναι ο Ιησούς Χριστός «Εγω ειμαι ο Δρομος και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ.Κανένας ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ στον Πατέρα παρα ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ από ΜΕΝΑ»(Ιωάννης 14:6) και αν στον ΘΕΟ μέσω του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ δεν επιστρέψουμε για πάντα μακριά του στην κόλαση θα καταταχθουμε.


Μόνο ο Χριστός μας συμφιλιώνει και μας ΕΝΩΝΕΙ με τον ΘΕΟ και ο ίδιος ο Θεός ΕΔΩΣΕ την μαρτυρία του και είπε << ότι μας ΕΔΩΣΕ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ και η Πηγή της Ζωής είναι ο Γιος του. Όποιος έχει το Γιο - δηλαδή του ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ και είναι Κύριος της Ζωής του- ΕΧΕΙ ΤΗ ΖΩΗ. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ το ΓΙΟ, τη ΖΩΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ>> (Α.Ιωάννου 5:11)

Ο Απόστολος Ιάκωβος τόνισε και είπε « Πλησιάσετε το Θεο και θα σας ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ. Καθαρίστε Αμαρτωλοί τα χέρια σας ! Αφηστ' εσείς υποκριτές το Θεό να εξαγνίσει τις καρδιές σας.» (Ιάκωβος 4:8) αλλά μόνο ΜΕΣΩ του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ πλησιάζεις και συμφιλιώνεσαι με τον ΘΕΟ γιατί εκείνος είναι που σταυρώθηκε και φορτώθηκε πάνω του τις δικές μας αμαρτίες ώστε όποιος ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ στον ΠΟΙΜΕΝΑ των προβάτων θα ΣΩΘΕΙ !

Φιλε ο Χριστός ειναι ο ΚΑΛΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ των προβάτων και όποιος ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ σ' Aυτόν, ο Χριστός τον πλένει και Συγχωρεί από όλες τις αμαρτίες του και του χαρίζει Αιώνια Ζωη.<<ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ. ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ , ΘΑ ΣΩΘΕΙ.(Ιωάννης 10:7,9). ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΒΟΣΚΟΣ,(Ιωαννης 10:11) ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΡΟΒΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΕ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΡΕΧΩ Σ'ΑΥΤΑ ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ και ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΔΕ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΠΟΤΕ(Ιωαννης 14:27-28)

EΛΑΤΕ, ΚΑΙ ΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΖΕΙ σε μας ο προφητης Ωσηε.(Ωσηε 6:1) και "ΕΠΙΣΤΡΕΨΤΕ Σ' ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΙ ΕΓΩ Σ'ΕΣΑΣ" ΛΕΓΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ (Ζαχαρίας 1:3)

" ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΣΕ ΣΕΝΑ, ΣΥΓΧΩΡΗΣΕ ΜΕ ΚΥΡΙΕ ΠΟΥ ΤΟ ΚAΛΕΣΜΑ ΣΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΝΟΟΥΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΣΩΤΗΡΙΑ ΕΓΩ ΖΗΤΟΥΣΑ. ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΘΥΜIΑ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ" είναι η προσευχή που ο Χριστός θα απαντήσει και Αιώνια Ζωή μαζί του θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ !!!

No comments:

Post a Comment