Popular Posts

Thursday 23 May 2013

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ.

Φίλοι μου το Ευαγγέλιο τονίζει οτι ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΤΗ και εννοεί την καρδιακή πίστη που εξισουται με ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ είναι αδύνατον κανείς να ΕΥΑΡΕΣΤΗΣΕΙ τον ΘΕΟ, αφού εκείνος που πλησιάζει τον θεο πρέπει να Πιστεύει στην Ύπαρξη του και οτι ΑΝΤΑΜΕΙΒΕΙ εκείνους που τον Ζητούν.(Εβραίους 11:6)
Σε πολλούς που έτρεξαν στον Χριστό για να γιατρευτουν ο Χριστός τους έλεγε «Η ΠΙΣΤΗΣ σου σ' ΕΣΩΣΕ» η βεβαιότητα και Σιγουριά τους οτι ήταν ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ και είχε την ΔΥΝΑΜΗ και την ΘΕΛΗΣΗ να τους κάνει καλά ηταν η αιτία της ΣΩΤΗΡΙΑΣ τους επειδή ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΣΑΝ τον ΧΡΙΣΤΟ να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΝ και σ'αυτόν να ΑΠΟΤΑΝΘΟΥΝ !


Και το ίδιο και σήμερα όποιος τον ΧΡΙΣΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΕΙ και με την πράξη του το βεβαιώσει απαντώντας με ευγνωμοσύνη και πίστη στο κάλεσμα του « Να τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ.Αν ακούσεις τη φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την Πόρτα θα ΜΠΩ μέσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20), στην Ευλογία του θα μπει και πότε δεν θα χαθεί γιατί ο Χριστός ΔΕΝ ΗΡΘΕ για να ΚΡΙΝΕΙ τον κόσμο άλλα για να ΣΩΘΕΙ ο κόσμος μέσω αυτού. Όποιος ΠΙΣΤΕΥΕΙ σ' Αυτόν - δηλαδη καρδιακά του έχει ΔΟΘΕΙ και προσωπικό Σωτήρα του ΔΕΧΤΕΙ (Ιωάννης 1:12-13) -ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ, αλλ' όποιος ΔΕΝ το εχει εμπιστευτεί είναι ηδη ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ .(Ιωάννης 3:16-18)

Φίλε μου δεν είναι δύσκολο να διαπιστώσεις αν στην Αιώνια Ζωή θα μπεις, γιατί ο καθένας που τον ΧΡIΣΤΟ ΑΓΑΠΑ και τον ΤΙΜΑ του ΑΝΟΙΓΕΙ την ΚΑΡΔΙΑ και ανεπιφύλακτα τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ, και ξέρουμε οτι ο καθένας που ΤΙΜΑΕΙ τον ΓΙΟ ΤΙΜΑΕΙ και τον ΠΑΤΕΡΑ που τον έστειλε.(Ιωάννης 5:22-23) και απο τον ΠΑΤΕΡΑ θα ΑΝΤΑΜΟΙΦΘΕΙ γιατί ο Θεος ΕΔΩΣΕ την ΜΑΡΤΥΡΙΑ και ειπε οτι ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ και η πηγη της ζωης αυτης ειναι ο Γιος του. Οποιος ΕΧΕΙ το Γιο <δηλαδή έχει ΔΟΘΕΙ στον Χριστό και ο ΧΡΙΣΤΟΣ είναι στην ΚΑΡΔΙΑ του> ΕΧΕΙ τη ΖΩΗ. Όποιος ΔΕΝ έχει το Γιο, τη Ζω ΔΕΝ την εχει.(Α.Ιωάννου 5:11) 

 "ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΜΕΤΑΝΟΩ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΓΝΟΟΥΣΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΖΟΥΣΑ. ΣΗΜΕΡΑ ΣΟΥ ΑΝΟΙΓΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ. ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ" Eιναι η προσευχή αφιερώσεως που ο Χριστός θα την απαντήσει και την ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ και ΣΩΤΗΡΙΑ του θα σου χαρίσει. Αμην !

No comments:

Post a Comment