Popular Posts

Tuesday 25 June 2013

ΑΝΗΜΕΡΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ

Εγώ είμαι η Πόρτα των προβάτων . Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκη.(Ιωάννης 10:9) μας λέγει ο Χριστός. Εγώ είμαι ο ΚΑΛΟΣ ΒΟΣΚΟΣ .... Κι' ΕΓΩ παρέχω στα πρόβατα που με αναγνωρίζουν και με ΑΚΟΛΟΘΟΥΝΕ Αιώνια Ζωή και με κανένα τρόπο ΠΟΤΕ δε θα χαθούνε.(Ιωάννης 10:14, 27-28) λέγει σ' όποιον είναι πρόθυμος ν'ακούσει.

Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ Σ'ΕΜΕΝΑ και να πίνει. Όπως το λεει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού -Αγιου Πνεύματος- θα ΞΕΧΥΘΟΥΝ μέσα απο εκείνον που πιστεύει σ'έμενα.(Ιωάννης 7:37) Φωνάζει σ'όλους μας γιατι δεν θέλει μακριά του μετά θάνατο να βρεθούμε.

Φίλε μου ο Χριστός έκανε το παν για να σε σώσει, αλλά αν δεν ταπεινωθεις και Σωτήρα σου τον Δεχτείς (Ιωάννης 1:12-13) μακριά του, στην απαίσια κόλαση θα βρεθείς.

ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ
.Και σήμερα σου δίνεται η ευκαιρία να εγκαινιάσεις την με τον ΧΡΙΣΤΟ Ζεστή προσωπική κοινωνία ανοίγοντας την καρδιά σου και απαντώντας το κάλεσμα του « Να, στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και κτυπώ. Αν ΑΚΟΥΣΕΙΣ τη φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα δειπνήσουμε μαζί»(Αποκάλυψη 3:20).

Φίλε μου, το δείπνο με τον Χριστό, συμβολίζει την ευλογημένη Αιώνια Κοινωνία που θα δεχτεί ο αμαρτωλός που τον Χριστό καρδιακά τον εμπιστευτεί και Σωτήρα του δεχτεί.(Ιωάννης 1:12-13)

"Κύριε Ιησού Χριστέ μου, σου ανοίγω την πόρτα της καρδίας μου και σε Καλωσορίζω ΚΥΡΙΟ της Ζωής μου. Ευλόγησε με , με την παρουσία σου. Μετανοώ που τόσα χρόνια μακριά σου ζούσα, και σου ζητώ απο όλες μου τις αμαρτίες να με συγχωρέσεις και στην καρδιά μου για πάντα να μένεις. Σ' ευχαριστώ"
Είναι η προσευχή που την ΖΕΣΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΙΩΝΙΑ με τον Χριστό κοινωνία θα εξασφαλίσει !!!!

No comments:

Post a Comment