Popular Posts

Wednesday 12 June 2013

Η ΧΑΡΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Σ’ ΕΜΑΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΜΑΣ.

Φίλοι ο Κύριος Ιησούς Χριστός ήρθε για να μας χαρίσει την ΑΦΘΟΝΗ ΖΩΗ, (Ιωάννης 10:10) την Ζωή με το ίδιο στο πλευρό μας, όταν θα είμαστε μέσα στην τρικυμία,στην Φωτιά και στα πρόθυρα της απελπισίας.
Και όποιος τον Χριστό Σωτήρα του δεχτεί (Ιωάννης 1:12-13) δηλαδή καρδιακά τον εμπιστευτεί και του δοθεί, στις τρικυμίες και τις αναπο...διές της Ζωης απο το στερεό μπράτσο του Χριστού θα μπορεί και αυτος να στερεωθεί οπως ακριβώς και ο Απόστολος Πέτρος.(Ματθαίος 14:30)

Φίλε μου, μην πεις στον εαυτό σου το ψέμα "εγω είμαι ασήμαντος/η ο Χριστός δεν ενδιαφέρεται για μένα" γιατί ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ο Χριστος, αλλα πλουσια ελλεει και την χάρη του χαρίζει στον καθένα που την βοήθεια του Ζητήσει «Γιατι πραγματι όποιος ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ το όνομα του Κυρίου θα ΣΩΘΕΙ»μας βεβαιώνει ο Λόγος του. (Ρωμαίους 10:13)
« Κι'αν περπατήσω καποτε στο σκοτεινοί φαράγγι
που φερνει προς τον θανατο, και παλι ΔΕΝ θα ΦΟΒΗΘΩ,
γιατι μαζι μου Θα σαι ΣΥ- κακο ΔΕΝ θα μου ΤΥΧΕΙ,
με ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ο νόμος σου, ραβδι σου μα και γκλιτσα
»(Ψαλμος 23:4)
Ήταν η προσωπική καρδιακή σχέση πίστεως και εμπιστοσύνης που ειχε ο Δαβίδ με τον Κυριο, αυτη που του επέτρεπε και στις πιο δύσκολες στιγμές να εχει την σιγουριά, οτι Χάρη στην επέμβαση του δεν θα χανόταν αλλα θα έβγαινε παλι νικητής. Το ιδιο και εμείς που στον Χριστό έχουμε δοθεί θα βγαίνουμε ΠΑΝΤΑ νικητές αν πάψουμε να υπακούμε στην παλιά μας αμαρτωλή Φύση, αλλα με τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος θανατώνουμε την παλιά μας φύση και τις πράξεις της.(Ρωμαίους 8:12-13) και δεν χάνουμε το θάρρος μας αλλα συνεχίσουμε να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ και απο Αυτον και μόνο να ΕΞΑΡΤΟΜΑΣΤΕ, όπως ακριβώς ο Δαβίδ, ο Απόστολος Πέτρος, και καθε άλλος Απόστολος και ΓΝΗΣΙΟΣ χριστιανός.

Φίλε η Χάρης του Κυρίου και η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ του ειναι για σένα και για τον καθένα που απο τον ΧΡΙΣΤΟ θα εξαρτηθεί και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ.«Ευλογητός ο Θεός και Πατέρας του Κυριου μας Ιησού Χριστού που μας ΕΥΛΟΓΗΣΕ δια του ΧΡΙΣΤΟΥ , με κάθε ΕΥΛΟΓΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ στα επουράνια καθώς μας διάλεξε γι'αυτόν πριν την δημιουργία του κόσμου»(Εφεσιους 1:3-4)

"Kυριε Ιησού Χριστέ μου, εσυ είσαι ο Σωτήρας του Κόσμου, και εκτός απο σένα άλλος ΣΩΤΗΡΑΣ δεν υπάρχει.Επιστρέφω σ'εσένα σου ΔΙΝΟΜΑΙ σου ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΙ.Ελα και ζησε μαζι μου ολες τις ήμερες της ζωής μου. Είμαι δικός σου, και για όλες μου τις αμαρτίες, και που μακριά σου Ζούσα μετανοώ."
Είναι η προσευχή που θα σε συμπεριλάβει στην Στάνη του Κυρίου, στην στάνη αυτών που ΔΙΑΛΕΞΕ ο Κύριος για τον εαυτό του ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΙΜΙΟΥΡΓΙΑ του ΚΟΣΜΟΥ, επειδη γνώριζε από πριν ποιοι ήσαν αυτοί που τον Γιο του τον ΧΡΙΣΤΟ θα τον ΑΣΠΑΖΟΝΤΟΥΣΑΝ και Κύριο και Σωτήρα τους θα τον ΔΕΧΟΝΤΟΥΣΑΝ !!!(Ρωμαίους 8:28-30)

No comments:

Post a Comment