Popular Posts

Friday 21 June 2013

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΦΩΤΙΣΕ ΜΕ ΝΑ ΔΩ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΣΤΕΡΩ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΥΠΟΤΑΧΘΩ.

Στην εφαρμογή του λόγου του Θεού είναι η Ευλογία. 
Για την καλή διάθεση της καρδιά μας, ο Κύριος θα μας ευλογήσει, αλλά μόνο για την ΕΦΑΡΜΟΓΗ του λόγου του θα μας ανταμείψει. 
Ο Απόστολος Ιάκωβος τονίζει ότι ΜΑΚΑΡΙΟΣ είναι αυτός που τον Λόγο του Κυρίου, τον κάνει πράξη, και δεν μοιάζει με τον άνθρωπο που βλέπει τον εαυτό του στον καθρέφτη,και φεύγοντας ΞΕΧΝΑΕΙ αμέσως πως ήταν.Και όποιος μελετήσει ΤΟΝ ΤΕΛΕΙΟ ΝΟΜΟ και μείνει σταθερός σ΄αυτόν και τον ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ στην πράξη, αυτός με την ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ θα είναι ΜΑΚΑΡΙΟΣ !!!( Ιάκωβος 1:22-25) 

Η Αγνή και σωστή ΔΙΑΘΕΣΗ της Καρδίας είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ειναι το πρώτο σκαλί, αλλά όταν στον Κύριο λέγω και μ'ολη μου την καρδία το εννοώ "Κύριε Ιησού Χριστέ πάρε τη Ζωή μου, και Δώσε μου τη ζωή σου" και διστάζω τα εγγόνια μου, τον αδελφό μου, η την κόρη μου, η κάποιον συνάδελφο μου που εχει ανάγκη να τον ΥΠΗΡΕΤΗΣΩ, η είμαι ΤΥΦΛΟΣ και δεν διακρίνω οτι αυτή η ΘΥΣΙΑ είναι η Σωστη και ευλογημένη του λόγου του εφαρμογή, η είμαι ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ και τυφλός Εγωιστής αφού αρνούμαι στο θέλημα του να υποταχθω και με διαφόρους πρακτικούς τρόπους θυσιάζοντας την καλοπέραση μου, να τον υπηρετήσω. 

" Kυριε Ιησού Χριστέ ΦΩΤΙΣΕ με να ΔΩ, που φοβερά ΥΣΤΕΡΩ, και επίμονα αντιστέκομαι στο θέλημα σου να υποταχθω" ειναι η προσευχή που ο Χριστός θα απαντήσει και θα σε Φωτίσει, όπως φώτισε και μένα χθες το βράδυ να αντιληφθώ για μια ακόμα φορά, που και πως πρέπει να Θυσιάζομαι, ωστε έμπρακτα και αποτελεσματικά να τον ΥΠΗΡΕΤΩ, και την χαρά που εκείνος δίνει και εγώ περισσότερο να γευθώ! 

Αν όμως αδελφέ/η μου στον Κύριο ακόμα δεν έχεις ανοίξει την καρδιά σου και ΣΩΤΗΡΑ σου δεχτείς, το ΠΡΩΤΟ βήμα που πρέπει να κάνεις ώστε στην ΕΥΛΟΓΙΑ του να ΜΠΕΙΣ, ειναι ανεπιφύλακτα να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ και ΣΩΤΗΡΑ σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ,(Ιωάννης 1:12-13.3:16) και μετά να τον ακολουθείς. Να προσπαθείς να παραμερίζεις τον εαυτό σου και να κάνεις το ΘΕΛΗΜΑ του!!! 
Σου εύχομαι στον Χριστό να δοθείς , και στην Αιώνια Ζωή και εσύ να ΜΠΕΙΣ.

No comments:

Post a Comment