Popular Posts

Thursday 13 June 2013

Η αγάπη του Χριστού εις τον ίδιο σε καλεί Σωτήρα σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ και στην Αιώνια Ζωή να μπεις.

Λίγες μέρες της Ζωής μου
Είναι τόσο σημαντικές
Σαν την ήμερα που θα ανοίξω
Την καρδία μου και τον Χριστό
Σωτήρα μου θα τον δεχτώ,
Και στην Αιώνια Ζωή θα μπω !
Φίλε μου θυμήσου τα Λόγια του Χριστού που με έμφαση είπε στον δάσκαλο των γραφών Νικόδημο « Η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι και σου το τονίζω, πως αν κάποιος ΔΕΝ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΞΑΝΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ΔΕΙ τη Βασιλεία του Θεού!»(Ιωάννης 3:3), και η ΣΩΤΗΡΙΑ αρχίζει την ήμερα που θα ανοίξεις την καρδία σου και τον Χριστό, προσωπικό Σωτήρα σου θα τον δεχτείς.(Ιωάννης 1:12).

Φίλε, η Σωτηρία εξαρτάται απο την ΔΙΑΘΕΣΗ της ΚΑΡΔΙΑΣ σου. Εαν η καρδία σου το κάλεσμα του Χριστού το αγνοεί « ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΠΑΥΣΩ»(Ματθαίος 11:28) και «Να, στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της καρδίας σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ΑΚΟΥΣΕΙΣ την Φωνή μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα γιορτάσουμε μαζι» (Αποκάλυψη 3:20) μακριά από τον Χριστό θα χαθείς.
Αλλά εάν το κάλεσμα του Χριστού το ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ και Σωτήρα σου τον δεχτείς Θα ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ, και στην Αιώνια Ζωή θα μπεις !!!

« Ο Χριστός στους δικούς του ΗΡΘΕ, και ΔΕΝ τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ. Σε όσους όμως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ- καρδιακά τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ, τον ασπάστηκαν, του δόθηκαν- σ'αυτούς ΕΔΩΣΕ το προνόμιο να γίνουν ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ.... ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ απο τον Θεο, και ΟΧΙ από σαρκική μείξη, ανθρωπινή θέληση, η ανδρική επιθυμία» (Ιωάννης 1:12-13)

"Χριστέ μου, σου ΑΝΟΙΓΩ την καρδιά μου και σου Ζητώ να έρθεις και να μείνεις μαζί μου ΟΛΕΣ της ήμερες της Ζωής μου. Μετανοώ που μακριά σου ζούσα όλο αυτον τον καιρό, και σήμερα σου ΔΙΝΟΜΑΙ σου Παραδίνομαι, και προσεύχομαι το ΘΕΛΗΜΑ σου να γίνει στη Ζωή μου. Είμαι δικός/ια σου."

No comments:

Post a Comment