Popular Posts

Thursday 16 March 2017

OΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΔΩΘΕΙ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΘΑ ΜΠΕΙ

Όποιος ομως τον Χριστο και το καλεσμα του «Να, τώρα στέκομαι στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ανοίξεις την πόρτα θα μπω μεςα εγώ και θα δειπνίσουμε μαζί!»(Αποκάλυψη 3:20) αγνοήσει μακρια του θα χαθεί !!
Φίλε μου, αν ήξερες ποσο καλα ειναι το Θέλημα του να εκτελείς, δεν θα άφηνες γι αύριο αυτό που σήμερα μπορείς .
Αληθεια πως νομιζεις στον παράδεισο θα μπεις, αν το Χριστο που ειναι η Πόρτα «Εγω ειμαι η Πόρτα. Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ σ’ εμενα θα ΣΩΘΕΙ»(Ιωάννης 10:9) και ο Δρόμος προς τον Πατέρα «Εγώ ειμαι ο Δρόμος και η Αλήθεια και η Ζωή, και κανένας δεν έρχεται στον Πατέρα παρα μονάχα ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ σπο ΜΕΝΑ!»(Ιωάννης 14:6) αμελείς σωτήρα σου να τον δεχτεις ; ;

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΥΛΟΓΗΣΕ ΜΕ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΝΑ ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΩ ΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΠΩ. Είναι η προσευχη που ο Χριστος θα την απαντησει και την Σωτηρια του οταν του ανοιξεις την καρδια σου θα σου χαρίσει. Αμην !

No comments:

Post a Comment