Popular Posts

Sunday 5 March 2017

ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΕ. Ιησους Χριστος (Ιωάννης 15:5)

Αντί να με κατηγορείς και να με υποτιμάς λέει ο Κυριος γιατι δεν παραδέχεσαι ότι χωρίς εμενα στον παράδεισο δεν θα μπεις.
Δεν εχει καμία σημασία τι νομιζεις, δεν εχει σημασία ποιος εισαι, σημασία εχει μονο η αληθεια οτι χωρίς να ΠΕΡΑΣΕΙΣ απο τον Χριστο,  χωρίς τον Χριστο να εμπιστευτείς κι’όπως ο ληστής στον σταυρό απο τον ίδιο να ΕΞΑΡΤΗΘΕΙΣ στον παράδεισο δεν θα μπεις «Εγώ ειμαι ο Δρόμος και η Αληθεια και η Ζωη. Κανενας δεν  ΕΡΧΕΤΑΙ στον  Πατέρα ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.»(Ιωάννης 14:6)
“Ποτέ δεν θα καταφέρω να ειμαι αυτός που επιθυμώ να ειμαι, εκτός και αν τον Χριστο ασπαστώ και με όλο μου το ειναι τον εμπιστευτώ ”  λέει ο φρόνιμος που με όλη του την καρδια επιθυμεί στην ευλογια του Σωτηρα Χριστου να μπει !

No comments:

Post a Comment