Popular Posts

Wednesday 22 March 2017

ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΧΡIΣΤΟ ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΣ

Κανενας υπερόπτης που δεν καταδέχεται στον Χριστο να ανοίξει την καρδια του και Σωτηρα του να τον καλωσορίσει «Να! Στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα και χτυπώ. Αν κάποιος ακούσει τη φωνή μου και μ’ ανοίξει την πόρτα, θα μπω στο σπίτι του και θα δειπνήσω μαζί του, κι αυτός μαζί μου»(Αποκάλυψη 3;20) στον Παραδεισο δεν θα μπει! (Ιωάννης 14:6)

Φίλε μου το ευαγγελιο τονίζει οτι ΤΩΡΑ ειναι ο καιρός που ειναι ανοιχτή η πόρτα, ορίστε ΤΩΡΑ ειναι η ήμερα που προσφέρεται η Σωτηρια !! ( Β.Κορινθιους 6:2)
Μην αφήσεις λοιπόν το πονηρό πνεύμα της υπεροψίας, να σου στερησει την Αιώνια με τον Χριστο στον παράδεισο ζωή.
"Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που ολα τα χρόνια της ζωής μου μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου."Είναι η Προσευχή που σώζει τον αμαρτωλό που στον Χριστό αφιερωθεί και Σωτήρα του τον δεχτεί.
Αμην!!



No comments:

Post a Comment