Popular Posts

Tuesday 21 March 2017

ΚΑΛΑ ΞΥΠΝΗΤΟΥΡΙΑ ΣΤΕΛΙΟ < ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ ΠΟΥ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ>

Σήμερα το πρωί ξύπνησα με την εντύπωση οτι ο Κυριος μου έλεγε "Πρέπει να μάθεις ΥΠΟΜΟΝΗ""Πρέπει να πάψεις να βιάζεσαι" Βασικά τώρα και τριάντα χρονια το μάθημα δεν άλλαξε αλλα παραμένει το διο "ΕΣΩ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΟΣ-ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ"
Βιάζομαι ακόμα και οταν δεν ειμαι αργοπορημενος, και μερικές φορές ειμαι τόσο ανόητος ωστε παρολο που ειμαι ρεαλιστής, oταν βρεθώ μπλεγμένος σε συζητήσεις που για μένα το δεδομένο ειναι φως φανάρι. Πχ οτι < ο Ιντι αμην Ντατα, ο Σανταμ, ο Καντάφι,ο Περόν, ο Νοριεγκα είχαν εγκαθιδρύσει  απαίσια και μισητά δικτατορικά καθεστώτα, όπως και η δυναστεία των Κιμ Γιουνγκ της Βόρειας Κορέας, που ουε και αλίμονο αν εχεις  την κακοτυχιά να ζεις εκεί> εχω την ΠΑΡΑΛΟΓΗ προσδοκία ο φίλος και συζητητής μου να εγκαταλειψει την γνώμη του που μεσα απο τα βιώματα και τις πολίτικες συμπάθειες η αντιπάθειες σχημάτισε και να ασπαστεί την δίκη *λογικά* επαληθευμένη γνώμη.
Κούνια που με κούναγε, ζω στο ονειρώδη κόσμο του Δον Κιχοτισμου, οταν νομίζω οτι τόσο εύκολα, αλλάζει κανείς γνώμη, αφού εγω ο ιδιος αν δεν είχε επέμβει δυναμικά ο Θεός στη ζωή μου, και μεσα απο το φοβερό κτύπημα της Σχιζοφρενειας που έπαθε η κορη μου η Χριστίνα στα 13 της, ποτε δεν θα είχα μετατοπιστεί απο αδιάφορος προς τον Θεό και κυνηγός της αναγνώρισης και κοινωνικής επιτυχίας ζωής σε καυτό θερμόαιμο Πιστό.
Δόξα στον Κυριο που με άγγιξε και με έκανε δικο του παιδι, δυ
στυχως όμως με εκφράζουν τα τρία Άλφα !! :-)
Το πρώτο Άλφα ειναι οτι ειμαι ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΣ, με βραχυχρόνιο υπομονή. Αμάν αμάν, ποτέ επιτέλους θα βλαστήσει αυτο το Δένδρο???ι
 Το δεύτερο Αλφα  ειναι ΑΝΟΗΤΟΣ :-) μου διαφεύγει η λογική < που καυχώμαι για αυτήν> οτι κάνεις δεν μπορεί να ασπαστεί μια πρόταση τελειως διαφορετικού μήκους κύματος απο αυτήν  που εχει κατασταλάξει <<Οι παλιοί ασκοί δεν μπορούν -χωρίς την κατεργασία του χρόνου και το Πνευμα του Θεου- να δεχτούν νεο Κρασί>>(Μαρκος 2:22) 
Το τρίτο Άλφα που με χαρακτηρίζει ειναι οτι ειμαι ΑΓΑΘΟΣ, γιατι, ενω θα επρεπε τουλάχιστον λόγο ηλικίας < να ξέρω την ανθρώπινη φύση, όπως και την δικη μου φύση> οτι μονο μετα δυσκολίας, μόχθου και Θεϊκής επιφοίτησης έρχεται η αλλαγη, εγώ ο Στελιος ο ανόητος ξεχνώντας ολα αυτα περιμένω την Ουρανοκατεβατη χωρις χρόνο, πονο  και μόχθο αλλαγη !!!
Σας Αγαπώ ολους
ο Στέλιος με τα τρία Άλφα ;-) :-) :-)😊😊😉😊😳

No comments:

Post a Comment