Popular Posts

Friday 3 March 2017

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΥΜΠΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΡΓΗ ΤΟΥ ΘΑ ΣΕ ΚΑΛΥΨΕΙ

Γιατι τόσο λίγοι ανθρωποι ανοίγουν την καρδια τους στον Χριστο ;
Επειδή απο το δικο τους οικείο περιβάλλον , απο τα δικα τους πικρά βιώματα, θλίψεις και εγκατάλειψοις σχημάτισαν μια γνώμη τελειως διαφορετική για το Πρόσωπο του Πάτερα Θεού και του Σωτηρα Χριστου.
Ο Δαβίδ ομως που είχε καρδιακη σχέση με τον Κυριο να τι ειπε  για τον Κυριο του :  
Κύριε, είσαι καλός κι επιεικής συνάμα·και πολυεύσπλαχνος σ’ όλους που σε φωνάζουν (Ψαλμός 86:5)
Εσύ, όμως, Κύριε, είσαι Θεός όλο ευσπλαχνία και συμπάθεια, ανεκτικός, γεμάτος καλοσύνη και πιστότητα.(Ψαλμος 86:15)
Εχει αγάπη κι είναι σπλαχνικός ο Κύριος.(Ψαλμος 111:4)

Αν ομως εσυ οταν ακόμα ήσουν παιδι η έφηβος, πρόωρα πένθησες τον χαμό της μητέρας σου η του πάτερα σου, η υπεφερες απο την άδικη και βάναυση συμπεριφορά η και την εγκατάλειψη απο τον Γονέα σου πιθανόν να σχημάτισες την γνώμη οτι δεν υπαρχει Θεός, και αν υπαρχει δεν ενδιαφέρεται για σένα, και δεν ειναι φρόνιμο να τον εμπιστευτείς γιατι ισως ο όπως η μάνα σου η ο Πατέρας σου και αυτός θα σε εγκαταλείψει η θα σε προδώσει !

Αλλα ο Κυριος Ιησους σημερα σου λεει:
Δεν είμαι αυτός που νομίζεις ότι είμαι, είμαι φιλεύσπλαχνος και συμπονετικός και ελεήμων.
Δεν θα σ’απαρνηθω, εκτός αν εσυ πρώτα με απαρνηθείς.
Ποτέ δεν θα εγκαταλείψω αυτον που έρθει σε μένα !
Δεν είμαι αυτός νομίζεις  ότι είμαι είμαι η πηγή της Συμπόνιας και του ελέους.
Φίλε μου τρέξε στον Κυριο και εσυ σήμερα.
Εγω εγκατλελειμενος απο μητέρα που πέθανε οταν ήμουν εννια μηνών, βιασμένος απο εναν υπηρέτη στο σπιτι του παπου μου οταν ημουν πέντε  χρόνων, με χαραγμένη στην καρδια μου επι χρονια το πικρό μηνυμα << Δεν εχω για σενα ..... >> στα 39 αντιλήφθηκα διαβάζοντας το Ευαγγελιο οτι ο Κυριος μου ελεγε << ΕΧΩ για σενα ΑΜΕΤΡΗΤΗ ΑΓΑΠΗ κκαι ΣΥΜΠΟΝΟΙΑ και Τιποτε δεν θα σε χωρίσει απο την Αγαπη μου, και ΠΟΤΕ δεν θα σε εγκαταλείψω !!>>
Αυτός Φιλε μου ειναι ο ΣΩΤΗΡΑΣ και ΘΕΟΣ  Ιησους Χριστος ΘΕΟΣ ΣΥΜΠΟΝΟΙΑΣ, ΣΤΟΡΓΙΚΟΣ και Φιλεύσπλαχνος που ελεεί και ΑΙΩΝΙΑ ζωη χαρίζει σε καθε κουρασμένο και τσακισμένο που τον εμπιστευτει κα σωτηρία του τον δεχτει !!

Αν του ανοιξεις την καρδια σου και ΣΩΤΗΡΑ σου τον δεχτεις την Ευλογια του θα δεχτεις, αν τον υποτιμήσεις και Σωτηρα σου δεν τον δεχτεις στον παράδεισο δεν θα μπεις !

No comments:

Post a Comment