Popular Posts

Sunday 12 March 2017

ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ Η ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ, ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ?

Κάποια μέρα θα πεθάνουν
ολοι κάτω εδώ στην γη,
αλλα όσοι τον Χριστο δεχτούνε
στον παράδεισο θα μπούνε
Προβλέπεις με αισιοδοξία  την αιώνια μετά θάνατο ζωη σου ;
Γιατι τώρα όσο ειμαστε στην ζωή, εχουμε την ευκαιρία χάρη στον Χριστο και την σταυρική του Θυσία αν απο τον ίδιο εξαρτηθούμε και Σωτηρα  μας 
 τον δεχτουμε στην Βασιλεία του Θεού να μπούμε 
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ,ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΣΩΘΕΙ.(Ιωαν.10;9)
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.(ιωαννης 14:6)

Είσαι έτοιμος για την αιώνια εγκατάσταση σου στην μετά θάνατο ζωή ;

Γιατι ειναι καθορισμένο για τους ανθρώπους ΜΙΑ φορα να πεθάνουν και ΜΕΤΑ να ΚΡΙΘΟΥΝ( Εβραιους 9:27) και δεν υπαρχει  σύγκρισης  στο να ζεις αιώνια στην ένδοξη βασιλεια του Θεού και Χριστου, απο τα να βρεθείς  αιώνια αποκλεισμένος στο βασίλειο του σκότους.

Γι αυτό φίλε μου σε ρωτάω όσο ακόμα  ειναι καιρός, ειναι ο Χριστος προσωπικος ΣΩΤΗΡΑΣ σου, εχεις απαντησει το καλεσμα του 
"Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μεσα ΕΓΩ, και θα  *δειπνίσουμε* μαζί !!(Αποκάλυψη 3;20) η ακόμα την αξιοπιστία του αμφισβητείς και για τις αμαρτιες σου θα κριθείς;


Είσαι σίγουρος ότι μετά θάνατο στον παράδεισο με τον Κυριο Ιησού Χριστο θα κατοικείς ;
Φιλε μου ποτε δεν θα εισαι ο ίδιος απο την στιγμη που τον Χριστο Σωτήρα σου δεχτεις
Δεν θα έχεις αμφιβολίες σχετικά με την αιώνια σου μετα θάνατο μαζι του στον παράδεισο ζωη, γιατι όπου θα ειναι ο Κυριος σου κει θα εισαι και εσυ να χαιρεσαι βλέποντας την δόξα του ! ( Ιωαννης 14:2-3,17;24)
και επίσης δεν θα εχεις καμιά αμφιβολία οτι  καμία δύναμης δεν θα μπορέσει ποτε να σε χωρίσει απο την Αγαπη του ! (Ρωμαιους 8;35) αλλα μεσα απο ολα θα εισαι περισσότερο απο νικητής ! (Ρωμαίους 8:37) γιατι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ ουτε ΘΑ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ! (Εβραιους13:5)

Γι'αυτο έλα σήμερα αδελφέ/η μου
στου Χριστου την αγκαλια,
Ελα τώρα για να λάβεις
Σωτηρια και ΧΑΡΑ !

Το αύριο κανεις μας δεν το εχει, και γνωρίζεις οτι μετά θάνατο ΤΕΛΕΣΙΚΑ και ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ  οποίος εν ζωη τον Χριστο και την προσφορα σωτηρίας του αψηφά, μακρια του για παντα θα αποκλειστεί !!
Ευχομαι ομως εσυ ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτεις και στον παράδεισο και εσυ να μπεις. Αμην!






No comments:

Post a Comment