Popular Posts

Saturday 11 March 2017

ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΜΗΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΜΠΕΙΣ

Όταν δεν υπαρχει άλλη λύσης για να μπεις στον παράδεισο παρα τον Χριστο σωτήρα σου να τον δεχτεις, τι κάνεις για να μην υποχωρήσεις και Σωτηρα σου τον δεχτεις ; ; ;
Ο καθένας που δεν θέλει την ανεξαρτησία του να απαρνηθεί και στον απο τον Χριστο να εξαρτηθεί πολλα προσχήματα βρίσκει.
Ωχ, ποτε μου δεν θα φανταζόμουν οτι δικαιολογίες και προσχήματα θα επρεπε και εγώ να βρω, ωστε  τον Χριστο -που λέω ότι τον αγαπώ- Σωτηρα μου να μην τον δεχτώμονολογεί αυτός που συνειδητοποιει ποσο διστάζει απο τον Χριστο να εξαρτηθεί.
“ Χριστέ μου συγχώρα με που δεν τολμώ σωτήρα μου να σε δεχτώ, και σε παρακαλώ ελευθέρωσε με απο τους δισταγμούς της καρδιάς μου, ωστε χάρη στην ενθάρρυνση που εσυ θα μου δώσεις, Σωτηρα μου να σε δεχτώ, και στην ΕΥΛΟΓΙΑ σου και εγώ θα μπω.”
Eιναι η προσευχη αυτού που θέλει στην  Βασιλεία του Χριστου μετά θάνατο να μπει !
Και ευχομαι να ειναι και η δική σου Προσευχη, ωστε την εκ Θεού γέννηση, (Ιωάννης 1:13) την ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ και εσυ να την γνωρίσεις,  με χαρά απεριγραπτη να γεμίσεις, και με τον Χριστο στο πλευρο ΚΥΡΙΟ και σύντροφο σου ολες τις ημερες της ζωής σου να τις ζεις. Αμην!

No comments:

Post a Comment