Popular Posts

Saturday 11 March 2017

ΧΩΡΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΣ

Φιλε μου σε συμπονώ που εχεις πολλα βάρη και λες “Σηκώνω τον Σταύρο μου”,αλλα εκτός και αν τον Χριστο ΣΩΤΗΡΑ σου δεχτεις, μονο σου σηκώνεις τα βαρη σου.
Γιατι μονο οταν ΕΞΑΡΤΗΘΕΙΣ απο τον Χριστο, και προσωπικο σωτήρα σου τον δεχτεις (Ιωάννης 1;12-13) τοτε στην ΕΥΛΟΓΙΑ του Πατρός θα μπεις,  θα αναγεννηθείς και ο  Χριστος θα ειναι στο πλευρο σου βοηθεια να σου δωσει και απο τον αιώνιο χαμό να σε σώσει (Ιωαννης 10:9)
Αν την ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ του Χριστου «Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μεσα ΕΓΩ, και θα  *δειπνίσουμε* μαζί !!(Αποκάλυψη 3;20) δεν απαντησεις αβοήθητος εν ζωη θα μεινεις και στην Βασιλεία  του δεν θα μπεις
 Πρέπει να συνειδητοποιησεις οτι μονο αυτός που ΥΠΑΚΟΥΕΙ τον Χριστο και τα λογια του (Ματθαίος 11;28,Αποκάλυψη 3;20) λαμβάνει το Χρίσμα του, την ΑΝΩΘΕΝ ΒΑΠΤΙΣΗ και ο Χριστος ειναι πια στο πλευρο του και θα τον βοηθά να σηκώνει τον σταυρό του και ΑΝΑΠΑΥΣΗ και βοσκή θα βρει.(Ιωάννης 10:9)
Χωρίς αυταπάρνηση, χωρίς να παραμερίσεις το ΕΓΩ σου και να δόσεις το τιμόνι της ζωής σου στον Χριστο, μονο σου τα αφόρητα βάρη σου θα σηκώνεις και την ΑΝΑΠΑΥΣΗ και ψυχική δροσιά που χαρίζει Ιωαννης 4;14,7:37)  δεν θα την γευτείς !!
«Αν κάνεις θέλει να με ακολουθήσει ας ΑΠΑΡΝΗΘΕΙ τον εαυτό του και ας σηκώσει τον σταυρό του και ας με ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ»(Ματθαίος 16;24)
Φιλε μου, ανάπαυση και δυναμική άνωθεν βοηθεια απο τον Θεό έλαβα και εγώ ο τσακισμένος αμαρτωλος το 1988 οταν χωρίς δισταγμό άνοιξα διάπλατα την καρδια μου στον Χριστο.
Ευχομαι και εσυ σήμερα να του δοθείς, και στην Ευλογια του Πατρος και Γιου και εσυ να μπεις. Αμην! 

No comments:

Post a Comment