Popular Posts

Wednesday 8 March 2017

ΧΩΡΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ

Όταν ο πρίγκιπας στην σκέψη του χωλαίνει,
τότε μπορεί με μετανοια και συντριβή
απο τον Χριστο να εξαρτηθεί
και στην Ευλογια του Πατρός να μπει.
Εκτος του Χριστου φίλε μου ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ
ΟΥΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΟΣΜΕΝΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ < εκτος του Ιησου Χριστο>  ΜΕΤΑΞΥ των ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ.(Πραξεις 4;12)
Φιλε μου ο Ψαλμωδός  Δαβίδ είπε "καλύτερα μια μερα στις αυλές του Κυριου παρα χιλιες εκτός".
Καλύτερα μια σύντομη ζωή αναγεννημενος απο τον Θεο ΣΩΣΜΕΝΟΣ Χριστιανος παρα οικονομικα πλούσιος, υγιέστατος και σε βαθύ γύρας να πεθάνεις και στην Ουράνια Βασιλεία να μην μπεις.
Αγαπητέ μου στην Βασιλεία του Πατρός και του Γιου δεν θα μπει κανένας φαινομενικα  Χριστιανος, επειδη μεταλαμβανε, και εξομολογηθηκε  μερικές φορές, αλλα το καλεσμα του Χριστου (Αποκάλυψη 3:20) εν ζωη το αγνοούσε και τον Χριστο σε απόσταση τον κρατούσε.
Στην Ουράνια βασιλεια δεν θα μπει κανένας θρήσκος υπερόπτης που αρνείται στον Χριστο με μετανοια και συντριβή να τρέξει  και Σωτηρα του να τον δεχτει:
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ,ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΣΩΘΕΙ.(Ιωαν.10;9)ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.(ιωαννης 14:6)
«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ' ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37)

No comments:

Post a Comment