Popular Posts

Wednesday 8 March 2017

Ο Ιησους Χριστος μπορεί να σε σώσει και για παντα ΣΩΤΗΡΙΑ να σου ΔΩΣΕΙ !

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ,ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρισκει βοσκή.(Ιωαν.10;9)
Σας βεβαιώνω πως όποιος δέχεται τα λόγια μου και πιστεύει σ’ αυτόν που με έστειλε, έχει κιόλας την αιώνια ζωή και δεν θα αντιμετωπίσει την τελική κρίση, αλλά EXEI KIOΛΑΣ METABEI από το θάνατο στη ΖΩΗ.(Ιωαννης 5;24)
«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ' ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:36) Όποιος με αγαπάει», του αποκρίθηκε ο Ιησούς, «θα τηρήσει το λόγο μου. Κι ο Πατέρας μου θα τον αγαπήσει, και θα έρθουμε σ’ αυτόν και θα κατοικήσουμε μαζί του.(Ιωαννης 14:24) 

No comments:

Post a Comment