Popular Posts

Thursday 9 March 2017

KANEIΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΜΠΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ

"Δεν θα είμαι εκεί να σε δω την ημέρα της αποφοίτησης σου" λέει ο Κύριος σ 'εκείνον που αντιτάχθηκε στην προσφορά της σωτηρίας του. "Ποτέ κανείς  στην ευλογια μου δεν θα μπει που την Πέτρα που περιφρόνησαν οι Ιερείς αρνείται και αυτός να την δεχτει."

Ποτέ δεν θα εισαι ο ιδιος απο την στιγμη που τον Κυριο Ιησού Χριστο σωτήρα σου τον δεχτεις.
Γιατι τότε μονο, απο ολες τις αμαρτιες σου θα συγχωρεθείς και απο το Αγιο του Πνευμα θα ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ, και τότε πια θα ισχύουν και για σένα ολες οι υποσχέσεις του Σωτηρα μας Χριστου (Ιωάννης 6;37,42,7:37,8:51,10;9,27-28,14;23) και η υπόσχεσης ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΩ, ΟΥΤΕ ΘΑ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ (Εβραιους 13:5)

Ποτέ στο θέλημα του Χριστου δεν θα μπω, εάν αρνούμαι Σωτηρα μου να τον δεχτώ.
Γιατι στην ευλογια του δεν θα μπει ο καθένας που του λέει *Κύριε,Κύριε*  και του ανάβει το κερί αλλα το την ΠΡΟΣΦΟΡΑ σωτηρίας του αγνοεί «Να, Στεκομαι τώρα μπροστα στην Πορτα της καρδιάς σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, Θα ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΊΣΟΥΜΕ μαζί» (Αποκάλυψη 3:20) αλλα μονο αυτός/η που εκτελεί το θέλημα του, που με ευγνομοσυνη και συντριβή του ανοίγει την καρδια του.

No comments:

Post a Comment