Popular Posts

Monday 20 March 2017

ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΕΓΩ, ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΨΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ( Ιησους Χριστος)

Αν ήμουνα ορφανό παιδί 
και από πατέρα και από μάνα, 
και πάλι στον Χριστό θα έτρεχα 
να φάω πνευματικό μάννα.
Όταν κάποτε τον πόνο της καρδιάς μου σπαταλούσα
τότε που η καρδιά μου έκανε ............... επενδύσεις, 
δεν βρήκα αυτό που με όλη μου την καρδία ζητούσα. 
Ανέτειλε όμως μια μέρα που ο Κύριος στην καρδία μου είπε "Καλημέρα" !
Και πάλι θα έρθει μια μέρα που η ψυχή μου θα πάει πίσω 
και τον Κύριο που αγαπώ, πρόσωπο με πρόσωπο θα τον δω !!

Φίλε μου αν η ψυχή σου δροσιά ζητά 
πάψε να ματαιοπονείς, 
τρέξε στον Χριστό να πιεις 
αιώνια δροσιά να βρεις !!
«Αν διψάει κάποιος ας έρχεται σε μένα και να πίνει. Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μεσα απο εκείνον που πιστεύει σε μένα»(Ιωάννης 7:37)
Είναι η αξιόπιστη υπόσχεσης του Χριστού για σένα και για τον καθένα που σαν ορφανό παιδί του ανοίξει την καρδία του και σωτήρα του τον δεχτεί ! (Ιωάννης 1:12-13) γιατί ο Κύριος δεν ήρθε για να σώσει τους υγιείς άλλα τους τσακισμένους και βαριά φορτωμένους (Ματθαίος 11:28) που τον εμπιστευτούν και από Αυτόν εξαρτηθούν.
Αλληλούια, και δόξα στον σωτήρα μου τον Χριστό 
που με έσωσε το χίλια εννιακόσια ογδόντα οκτώ, 
Όλα σε εκείνον τα χρωστώ !!!

No comments:

Post a Comment