Popular Posts

Saturday 25 March 2017

ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΑΨΗΦΑ ΔΕΝ ΘΑ EΧΕΙ ΘΕΣΗ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ

«Αν κάποιος διψά ας ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ και να πίνει. Όπως το λέει η γραφή, ΠΟΤΑΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΟΥ ΝΕΡΟΥ ΘΑ ΞΕΧΥΘΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΕ ΜΕΝΑ»(Ιωάννης 7;37)
«ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28)
 
«Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩΑν ακούσεις τη ΦΩΝΗ ΜΟΥ και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα ΜΠΩ ΜΕΣΑ ΕΓΩ, και θα *δειπνίσουμε* μαζί »(Αποκάλυψη 3;20)
Όπως όταν οδηγείς τα ορόσημα δεν τα αγνοείς αν θέλεις να είσαι ασφαλής, έτσι και με τον Χριστό τα λόγια του δεν τα αγνοείς αν θέλεις στον παράδεισο μαζί του μια μέρα να βρεθείς !

Τίποτε δεν συγκρίνεται με την χαρά εκείνου που τον Χριστό σωτήρα του έχει δεχτεί και γνωρίζει ότι μετά θάνατο με τον Σωτήρα και Κύριο του θα βρεθεί.
Εύχομαι και εσύ την πόρτα της καρδίας σου στον Χριστό να την ανοίξεις (Αποκάλυψη 3:20) να αναγεννηθείς και στην βασίλεια του μετά θάνατο με τον Κύριο σου να βρεθείς !



No comments:

Post a Comment