Popular Posts

Monday 30 May 2016

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΩΖΕΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ

Ο Χριστός σώζει αμαρτωλούς, πότε όμως τους σώζει και τους σφραγίζει και τους χαρίζει το δεύτερο τους παρών την αναγέννηση < που ΧΩΡΙΣ την ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ στην ΒΑΣΙΛΕΙΑ του Θεού.(Ιωαννης 3:3,5)> οταν είναι εν ζωή κάτω εδω στην γη, η μετά θάνατον ; Φυσικά και ΣΩΖΕΙ τους αμαρτωλούς εν ζωή, αυτός και ήταν ο λόγος που  ήρθε κάτω στην γη. «Ήρθε για να αναζητήσει και να σώσει το χαμένο»(Λουκας 19:10) τον άνθρωπο που παρόλο που ειναι αμαρτωλός δεν αντιλαμβάνεται οτι εκτός και αν τον ίδιο εμπιστευτεί και όπως η Μαρία η Μαγδαληνή και ο ληστής στον σταυρό απ' Αυτόν μ'ολο του το είναι εξαρτηθεί, στον παράδεισο δε θα μπει. 

Ο Χριστός φίλε μου εν ΖΩΗ  ΣΩΤΗΡΙΑ σου  προσφέρει και σε καλεί στον ιδιο να ΕΡΘΕΙΣ,  να ΠΡΟΣΦΥΓΕΙΣ ανάπαυση  και αιώνια δροσιά ψυχής να βρεις «ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28) «Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9). 
Δεν ειναι ποτε αργά ο Κύριος να σε σώσει. Γεμίζω χαρά κάθε φορά που αντιλαμβάνομαι οτι ο Χριστός σώζει αμαρτωλούς αφού έσωσε ακόμα και εμένα τον ανάξιο. 
Φίλε μου τώρα εν Ζωή από τον Ιησού Χριστό μπορείς να συγχωρεθείς και στην αιώνια ζωη να μπεις γιατί  μετά θάνατο δεν υπάρχει μετάνοια αλλά μόνο κρίσης «ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΡΙΘΟΥΝ»(Εβραίους 9:27) κανείς μετα θάνατο δεν μπορεί να σωθεί μόνο τώρα εν Ζωή όταν τον Χριστο εμπιστευτεί ! 
Δεν θα δειλιάσω,  δεν θα υποχωρήσω, θα ανοίξω την καρδιά μου στον Χριστό και την Πρόσφορα ΣΩΤΗΡΙΑΣ του «Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μεσα ΕΓΩ, και θα  *δειπνίσουμε* μαζί !!»(Αποκάλυψη 3:20) θα την δεχτώ και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του τώρα εν ζωη θα μπω. Αμην! 
"Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που ολα τα χρόνια της Ζωής μου  μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ' όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου." Είναι η προσευχή που αν ειλικρινής ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό !!

No comments:

Post a Comment