Popular Posts

Tuesday 10 May 2016

ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΙΜΑΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΥΠΟΤΙΜΑΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕ !!!

Όποιος τον Χριστό υποτιμά και νομίζει οτι χωρίς αυτόν στον παράδεισο θα μπει, τον Θεό υποτιμά που του παραχώρησε την εξουσία να κρίνει τους ανθρώπους, έτσι ώστε ολοι να τιμούν τον Γιο, καθώς τιμούν και τον Πατέρα.Όποιος δεν τιμάει τον Γιο δεν τιμάει τον Πατέρα που τον έστειλε.(Ιωαννης 5:22-23) 

Τον Χριστό και το κάλεσμα του «Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20) δεν μπορείς να αψηφήσεις και στον παράδεισο να μπεις εκτός και αν τον τιμάς και σωτήρα σου τον δεχτείς. (Ιωαννης 1:12-13) 
"Χριστε μου, φώτισε με σε παρακαλώ, δώσε μου να καταλάβω την αλήθεια" ειναι η προσευχή που ο Κύριος θα απαντήσει και στην ΑΛΗΘΕΙΑ και ΣΩΤΗΡΙΑ θα οδηγήσει αυτούς που φώτιση από τον ίδιο ζητούν. Αμην!! 
Ποτε μου, δεν θα είμαι διστακτικός να ανοίξω την καρδιά μου στον Χριστό. 
Αδελφέ μου γιατι είσαι ακόμα διστακτικός ν' ανοίξεις την πόρτα της καρδιά σου στον σπλαχνικό  Χριστό που σου υπόσχεται  μαζί σου να *δειπνήσει* δηλαδή μέσα σου να ΚΑΤΟΙΚΗΣΕΙ και  ΠΟΤΕ να μην σ'ΑΦΗΣΕΙ ούτε να  σ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ.(Εβραίους 13:5) Αμην ! 
«Αν με αγαπάει κάποιος, θα ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ τον λόγο μου, και ο Πατέρας μου θα τον ΑΓΑΠΗΣΕΙ, και θα ΕΡΘΟΥΜΕ σ' αυτόν και θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ μαζι του»(Ιωαννης 14:23) 
"Κύριε Ιησού Χριστέ θα ήθελα να είμαι ο Πρώτος που ΣΩΤΗΡΑ, θα σε δεχτώ." Λέει το παιδί του Κυρίου που επιθυμεί ν' αναπτύξει καρδιακή ΚΟΙΝΩΝΙΑ με τον ΧΡΙΣΤΟ.

No comments:

Post a Comment