Popular Posts

Sunday 8 May 2016

ΟΤΑΝ Μ’ ΑΓΑΠΟΥΝ ΜΕ ΤΙΜΟΥΝ ΟΤΑΝ ΔΕΝ Μ’ ΑΓΑΠΟΥΝ ΔΕΝ ΜΕ ΤΙΜΟΥΝ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ

Αν αγαπάς κάποιον τον τιμάς, με την υπακοή σου δείχνεις οτι αγαπάς τον Πάτερα σου, την Μητέρα και ΟΧΙ όταν τα λόγια τους αψηφάς. Όταν τον Χριστό και τα λόγια του «ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28) «Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ' ΕΜΕΝΑ και να πίνει.» (Ιωάννης 7:37) υπακούεις με την υπακοή σου δείχνεις οτι τον αγαπάς και τον τιμάς. Όταν όμως τα λόγια του Χριστου τα αψηφάς«Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα *δειπνίσουμε*μαζί.»(Αποκάλυψη 3:20) με την ανυπακοή σου δείχνεις οτι ούτε τον αγαπάς ούτε τον τιμάς. Δεν διανοείται σέβας προς τον Θεο με ανυπακοή στον Χριστό και στα λόγια του. Ο Χριστός τόνισε και είπε ότι «Όποιος δεν τον τιμάει, δεν τιμάει τον Πατέρα που τον έστειλε»(Ιωάννης 5:23) και « Αν με αγαπάει κάποιος, θα εφαρμόσει τον λόγο μου, και ο Πατέρας μου θα τον αγαπήσει, και θα ΕΡΘΟΥΜΕ σ'αυτόν και θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ μαζί του! » (Ιωάννης 14:21,23) Φίλε μου αυτός που ειλικρινά αγαπάει τον Χριστό τα λογια του θα τα ασπαστεί, θα του ανοίξει την καρδιά του προσωπικό Σωτήρα του θα τον δεχτεί και απο τον ΠΑΤΕΡΑ και τον ίδιο θα κατοικηθεί «Θα ΕΡΘΟΥΜΕ σ' αυτόν και ΘΑ ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ μαζί του !»(Ιωάννης 14:23) ειδάλλως απο την παρουσία του για πάντα οπως οι πέντε ανόητες παρθένες θα αποκλειστεί.(Ματθαίος 25:12)
"Κύριε Ιησού Χριστέ συγχώρεσε με τον αμαρτωλό, που τόσα χρόνια μακριά σου ζούσα και σε απόσταση σε κρατούσα. Χριστέ μου σου ανοίγω την Καρδιά μου και σε παρακαλώ έλα και μείνε μαζί μου όλες τις ήμερες της ζωής μου. Σ' ευχαριστώ." Είναι η προσευχή που ο Χριστός θα απαντήσει και με την παρουσία του στην καρδιά σου θα σε τιμήσει. Αμήν

No comments:

Post a Comment