Popular Posts

Friday 20 May 2016

ΛΥΚΕ ΛΥΚΕ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ; "ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ"

Μια υποθετική συζήτησης μεταξύ ενός Ιερόλυκου και ενός άσημου Πιστού παιδιού του Κυρίου. Πιστό παιδί του Κυρίου: "Γιατί ΦΟΡΑΤΕ ΜΑΥΡΑ ενω το Ευαγγέλιο μας διαλαλεί τα χαρμόσυνα νέα οτι τώρα « Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΦΑΝΕΡΩΘΗΚΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ !! ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΣΩΣΕ ΚΑΙ  
ΣΩΖΕΙ ΟΧΙ ΧΑΡΗ ΣΕ ΕΡΓΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΑ 
ΧΑΡΗ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΕΛΕΟΣ ME TO ΛΟΥΤΡΟ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ 
που το ΠΕΡΙΕΧΥΣΕ ΠΑΝΩ ΜΑΣ ΠΛΟΥΣΙΑ δια του Ιησού Χριστού του 
ΣΩΤΗΡΑ μας !!»(Προς Τιτον 3:11,4-6)
ΙεροΛυκος: Δεν είμαστε πάντοτε μαυροφορεμένοι, φοράμε καi φανταχτερες
και πλουμιστές ενδυμασίες με πανέμορφα στέμματα και διαμαντένιες στολές ακριβώς όπως  οι ταπεινοί Απόστολοι. Ωχ συγνώμη μου ξέφυγε ενοουσα 
ακριβώς όπως οι  μεγαλοπρεπείς ΙΕΡΕΙΣ της ΠΡΩΤΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ και
οι ΒΥΖΑΝΤΥΝΟΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ !
Παιδί του Κυριου: Μα δεσπότες και αυτοκράτορες είστε, οι δούλοι του Κυρίου για να φροντίζετε το ποίμνιο; Πιστό παιδι του Κυριου: Αφού χάρη στο αίμα του Ιησού Χριστού ολοι οι
πιστοί 
έχουμε το ΠΡΟΝΟΜΙΟ της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ στα Άγια των Αγίων....
μέσω του νεοχαρακτου και ΖΩΝΤΑΝΟΥ *ΔΡΟΜΟΥ* μέσω του 
ΚΑΤΑΠΕΣΜΑΤΟΣ, δηλαδή μέσω του Χριστού που ειναι ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ στον ΟΙΚΟ του ΘΕΟΥ ( Εβραίους 10:19) γιατί στέλνετε τους τσακισμένους και 
βαριά φορτωμένους πιστούς στους Αγίους και Αγιες αφού ο Απόστολος 
Παύλος μας/τους ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ να ΠΡΟΣΕΡΧΟΝΤΑΙ με ΘΑΡΡΟΣ στον 
ΘΡΟΝΟ της ΧΑΡΗΣ για να δεχτούμε/ουν το ΕΛΕΟΣ .... και την ΒΟΗΘΕΙΑ 
που ΧΡΕΙAΖΟΝΤΑΙ στην κατάλληλη στιγμη ;(Εβραιους 4;14-16)
ΙεροΛυκος : Τι να σου πω τώρα που μου κοπανάς τον λογο του Θεού.
Μεταξύ μας έχεις απολυτό δίκιο. Δεν αντιλέγω οτι ο Χριστός τόνισε οτι 
όλοι οι ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ και ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ που τρέξουν σ' Αυτόν ΑΝΑΠΑΥΣΗ θα βρουν !!(Ματθαίος 11:28) αλλα απο εκείνη την ημέρα μέχρι σήμερα πολλά δεν ισχύουν πια.
Φίλοι μου μην πιστευτε τους πλανεμένους που τον Χριστο και τα ΛΟΓΙΑ του αψηφουν. Ο Χριστός μας βεβαίωσε και είπε « Αν εσείς μείνετε σταθεροί στον ΛΟΓΟ μου, θα 
είστε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΤΕΣ μου, και θα ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ την ΑΛΗΘΕΙΑ και 
η ΑΛΗΘΕΙΑ θα σας ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ!!»(Ιωαννης 8:32)
Αν φιλε μου ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ και ΑΠΟΔΕΧΤΕΙΣ τα λόγια του Χριστού -και ΟΧΙ 
τις  διδασκαλίες που παραποιούν και αναιρούν τα λόγια του- θα ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ
την ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΑΛΗΘΕΙΑ θα σ'ελευθερώσει, στον Χριστό θα
σ' οδηγήσει και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του θα μπεις, και ποτε δεν θα χαθεις. 
Αμην!

No comments:

Post a Comment