Popular Posts

Saturday 14 May 2016

EXEIΣ ΛΑΒΕΙ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ; ΕΧΕΙΣ ΠΙΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ;

Φίλε, ο πανταχού παρόν ΛΥΤΡΩΤΉΣ και ΣΩΤΗΡΑΣ Ιησούς Χριστός είπε στην σαμαρειτισα που πήγε να αντλήσει νερό για να ξεδιψάσει « Όποιος πίνει  απ' αυτο το νερό -και το δικό μας  του ψυγείου με παγάκια-  θα διψάσει πάλι, < δεν θα του δροσίσει την ψυχή, δεν θα λάβει αιώνια δροσιά ψυχής> Όποιος όμως πιει απο το *νερό* που θα του δώσω θα ΓΙΝΕΙ ΜΕΣΑ του ΜΙΑ ΠΗΓΗ που θ' ΑΝΑΒΛΥΖΕΙ ΝΕΡΟ ΑΙΩΝΙΟΥ ΖΩΗΣ !» ( Ιωάννης 4:13-14)
Η  ψυχή μας εφόρου Ζώης ψάχνει παντού να ξαποστάσει και να ξεδιψάσει, στο Σεξ, στο χρήμα, στην επιτυχία, στο ποτό,στα τρελά πάρτι, στα πανηγύρια, στην φαινομενική ευσέβεια, στην προσκύνηση των λειψάνων και στους αγίους, αλλα τίποτε απ'ολα αυτά δεν δροσίζει την πνευματικά στείρα ψυχή.

Ο Χριστός αυτός και μόνο αυτός ειναι η ΠΗΓΗ της Αιωνίου ψυχικής δροσιάς και μας είπε σ' αυτον να τρέξουμε για να δροσιστούμε και στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ να μπούμε «ΑΝ ΔΙΨΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ Σ' ΕΜΕΝΑ να ΕΡΧΕΤΑΙ και ΝΑ ΠΙΝΕΙ. Οπως το είπε η Γραφή, ΠΟΤΑΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΟΥ *ΝΕΡΟΥ* ΘΑ ΞΕΧΥΘΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ»(Ιωαννης 7:37) και εννοούσε την *μετάγγιση* ΒΑΠΤΙΣΗ  Αγίου Πνεύματος που ο ΙΔΙΟΣ  βαπτίζει καθε αμαρτωλό που  με μετάνοια  ΠΙΣΤΗ και  ΣΥΝΤΡΙΒΗ επιστρεψει σ'αυτον !!
Έως ότου ο  αμαρτωλός τον Χριστό και το  κάλεσμα «Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα  *δειπνίσουμε* μαζί !!»(Αποκάλυψη 3:20)  τ' αγνοεί, απο το *νερό* που ο Χριστός δίνει και γίνεται μέσα του ΠΗΓΗ ΑΙΩΝΙΟΥ ΖΩΗΣ ( Ιωάννης 4:14)  έχει  αυταποκλειστεί  και παραμένει πνευματικά νεκρός.

Φίλε  την *μετάγγιση*  Αγίου Πνεύματος, δηλαδή το Βάπτισμα σου απο  τ' ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ  δεν μπορείς να την λάβεις απο κάποιον Άγιο, από κάποιον Ιερέα, η κάποιον άλλο μεσολαβητή,  αλλα μόνο απο τον ΘΕΟ ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟ που ο ίδιος θα σου το δώσει,θα σε βαπτίσει και ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΙ  οταν με μετάνοια και ταπεινοφροσύνη απο Αυτον εξαρτηθείς και ΣΩΤΗΡΑ σου τον δεχτείς! (Ιωάννης 1:12-13)
  Σου ευχομαι στον Χριστο σήμερα  να επιστρεψεις και  να του δοθείς. 
"Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που ολα τα χρόνια της ζωης μου  μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου." Ειναι η προσευχή που αν εκφράζει την καρδιά σου ο Χριστός θα απαντήσει και με τ'ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ του ΑΙΩΝΙΑ ΔΡΟΣΙΑ θα σου χαρισει. Αμην!

No comments:

Post a Comment